15 Reacties
5 jaar geleden
Hoi
Ons mannetje had met 5 maanden al knalrode wangen en een rode neus. Hij is nu bijna 7 maanden heeft een hoop bobbeltjes maar nog geen tandjes.
5 jaar geleden
Bij onze dochter is nu 茅茅n tandje door en dat ging gepaard met hele rode wangetjes :)
5 jaar geleden
Klinkt inderdaad als tandjes. Kunnen ze ook verkouden van worden. Ik gebruik altijd vsm druppels en gel (chamodent) en vsm tussikind druppeltjes/siroop voor de verkoudheid. Helpt wel om het eea te verzachten. En als het heel erg is en ze heeft er veel last van, geef ik een zetpil.
5 jaar geleden
Reactie op Sanne_bee
Ons zoontje heeft ook al 1,5 maand rode wangen maar nog geen tandje te zien ...
Dat hebben wij ook. Hier zegt iedereen die hem ziet gelijk 'oh, dat zijn de tanden'. Nou, met kwijlen erbij duurt dit nu al 2 maanden maar nog geen tand te zien...
5 jaar geleden
Reactie op LotteD
Bij ons ook rode wangen en de ene keer erger dan de andere. Maar nog geen d ...
Soms wel wat ruwer maar of dat het er mee te maken heeft geen idee. Wel veel tanden poep sinds vandaag toch. Echt om de haverklap een poepluier. Hoe oud is jullie kindje ? Ik dacht het duurt nog wel even met haar tandjes maar ineens voelde ik wat.
5 jaar geleden
Reactie op Ell89
Soms wel wat ruwer maar of dat het er mee te maken heeft geen idee. Wel vee ...
Ja ik heb dus ook geen idee. Kdv gaf aan dat ze denken dat het eczeem is en dat ik er mee naar de dokter moet. Onze meid is vandaag precies 7 maanden. Ja stom h猫 die poep馃檲 Evi heeft soms ook ineens een spuitluier en daarna is er weer niks aan de hand. Maar de tandjes zullen denk ik straks ineens opkomen. Ben benieuwd of die wangen dan minder rood worden.
5 jaar geleden
Reactie op CHorssen
Ook wat ruwer inderdaad. Smeer jij er iets op?
Zou het ook te maken kunnen ...
Ja ik smeer er alleen beetje vaseline op. Kdv zei dat ik er mee naar de dokter moet omdat ze denken dat het eczeem is..
Ja dat zou ook nog kunnen dat de lucht droger is. We lopen alleen wel veel met haar buiten (probeer elke dag even er uit te gaan) en thuis lucht ik het boven ook goed. Smeer jij er iets speciaals op?
5 jaar geleden
Mijn zoontje had erg rode wangen, schommelde telkens tussen de 37.8 en 38.4! Erg hangerig en huilerig. Een dag flinke koorts gehad (39.2) en daarna gelukkig koortsvrij! En jawel. Tandje was gekomen! 馃憣