19 Reacties

6 jaar geleden

Hadden wij ook. Hebben slaapzak aangeschaft. geen probleem mee. Slaapt s nachts door. Onze dochter is nu 8 weken. Bij Hema hebben ze maat 50-62 slaapzakken. Ze slaapt er heerlijk in

6 jaar geleden

Slaapzak en/of een bedverkleiner dat hij niet naar voeteinde zakt

6 jaar geleden

Reactie op malou2710

Hadden wij ook. Hebben slaapzak aangeschaft. geen probleem mee. Slaapt s na ...
Dus in slaapzak blijft ze recht liggen? En dan heb je alleen pyjama en slaapzak? Geen dekentje en laken meer? Dankje!

6 jaar geleden

Mijn 2 jongens waren ook zo, een slaapzak werkte. Maar als ze beweegelijk zijn blijven ze toch wel wat verschuiven. Kleed hem met een laagje meer aan zodat die het niet koud heeft, dan komt het echt wel goed.

6 jaar geleden

Reactie op MarritT

Dus in slaapzak blijft ze recht liggen? En dan heb je alleen pyjama en slaa ...
Jaa in slaap zak wel! Nee ze heeft haar kleren van die dag aan. En dan mouw loze slaapzak. Ze hebben bij Hema waar je de mouwtjes af kunnen ritsen. Dan laken en gehaakte deken. Het is niet heel warm bij ons boven. En vooral nu vriest het s nachts weer. Slaapzak echt uitvingen. Ik vond haar ook een keer s nachts over dwars in bed. Dinsd slaapzak niet meer. Is nu 6 nachten zo

VRIEND

6 jaar geleden

Wij doen slaapzakje en daar bovenop een dekentje met kouder weer en een lakentje met de warmte. Gaat bij ons ook goed, terwijl hij erg beweeglijk is. Succes!

6 jaar geleden

Hadden wij ook vanaf week 5. Wij leggen onze dochter nu bovenin bed en bed opgemaakt als matrozenbed. En leggen haar tegen 1 kant van de spijlen aan met wat zachts ertussen. Ze draaide iedere keer zelfde kant op. Blijkt dat ze met haar hoofd ergens tegenaan wilt liggen. Daarnaast gebruiken wij een puckababy.

6 jaar geleden

Onze dochter lag met 4 weken al dwars in bed en soms met haar beentjes door de spijlen heen. Ze trapte steeds de dekens weg. Wij hebben een slaapzakje van de hema gekocht zodat ze lekker warm blijft. Kleertjes van overdag aan en zo in slaapzak. Ze kan nu niet meer met haar benen tussen de spijlen raken en slaapt heerlijk!

6 jaar geleden

Onze zoon van 9 weken slaapt in een puckababy en ligt als hij wakker wordt ook altijd overdwars in zn ledikant!!! En aan de bovenkant van zn ledikant terwijl onderkant is opgemaakt......kinderen he🤣🙃🤪

6 jaar geleden

Bij ons meisje ook! Slaapzak en nu beter! Gevaar schijnt inderdaad te zijn dat ze onder de dekens gaan schuiven.

6 jaar geleden

Hi Marritt, Onze dochter van 9 weken ligt sinds haar geboorte in een baby nestje van Sleepyhead te slapen. Ze is beweegt op de momenten dat ze niet slaapt aan een stuk door. Het is echt een aanrader.

6 jaar geleden

Reactie op Maudsie90

Onze dochter lag met 4 weken al dwars in bed en soms met haar beentjes door ...
Heb je dan slaapzak waar armen ook erin Zit t e n of nie

6 jaar geleden

Mijn dochter van 6 weken ook. Sinds een paar dagen een slaapzak aangeschaft en ze slaapt nu veel beter en langer door. Ze kan lekker bewegen met haar armen en benen en dat geeft haar een fijn gevoelndsn strak onder de dekens of inbakeren. Ze slaapt nu van 22:30 tot 05:00 uur door

6 jaar geleden

Reactie op Sandra 2020

Heb je dan slaapzak waar armen ook erin Zit t e n of nie
Nee ik heb een slaapzak met afritsbare mouwen. Ik weet dat er ook inbakerslaapzakken bestaan. Volgens mij heeft puckababy die onder andere. Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

6 jaar geleden

In een puckababy zitten de armen en benen binnen. Ideaal! Dochter 8 weken gaat van half 11 tot half 8 erop door.

6 jaar geleden

Mijn zoontje een week geleden toen bijna 9 weken sochtends onder zijn strak opgemaakte dekens gevonden gelukkig pruttelde hij wat en werd ik wakker van hem hij hapte naar lucht toen hij eronder vandaan kwam mijn hart vloog mijn keel uit. Kort opgemaakt maar bijna met zijn billen tegen de onderkant van de wieg... en hoofdje onder de bovenkant dekens Hoe? Ik heb echt geen idee. Ik ben naar babydump gedaan en heb 2 slaapzakjes gekocht allebei met mouwen eraan 1 voor snachts en 1 voor overdag Voor snachts heb ik 1 met tog waarfe 2.3 Een deken is 1 tog waarde Gewoon met zijn kleren erin en is nog niet koud geweest de dekens liggen ver achter in de kast Ook nu ligt hij nog vaak met zijn billen tegen de onderkant en benen omhoog Gekke kinderen 😊🙈

6 jaar geleden

De mouwen zijn afritsbaar trouwens

VRIEND

6 jaar geleden

Slaapzakjes zijn echt ideaal! Zorg wel dat je er 2 koopt! Want er ligt er altijd wel 1 in de was ;)

6 jaar geleden

Vanaf dat onze zoon 2 was slaapt hij tussen australische merino wollen dekens van Slaappunt (via goedwollig.nl) sinds die tijd blijft hij liggen waar hij ligt en slaapt hij zo rustig. We hebben het voor onszelf ook en zou nooit meer anders willen. Nu onze baby er ook tussen slaapt zien we echt wat het doet voor een kleintje. Wat een rust! Volgens onderzoeken blijkt ook dat als kindjes vanaf geboorte niet tussen synthetische bedproducten slapen ze 80% minder kans hebben op allergieën