19 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op MarritT
Dus in slaapzak blijft ze recht liggen? En dan heb je alleen pyjama en slaa ...
Jaa in slaap zak wel! Nee ze heeft haar kleren van die dag aan. En dan mouw loze slaapzak. Ze hebben bij Hema waar je de mouwtjes af kunnen ritsen. Dan laken en gehaakte deken. Het is niet heel warm bij ons boven. En vooral nu vriest het s nachts weer. Slaapzak echt uitvingen. Ik vond haar ook een keer s nachts over dwars in bed. Dinsd slaapzak niet meer. Is nu 6 nachten zo
6 jaar geleden
Hadden wij ook vanaf week 5. Wij leggen onze dochter nu bovenin bed en bed opgemaakt als matrozenbed. En leggen haar tegen 1 kant van de spijlen aan met wat zachts ertussen. Ze draaide iedere keer zelfde kant op. Blijkt dat ze met haar hoofd ergens tegenaan wilt liggen. Daarnaast gebruiken wij een puckababy.
6 jaar geleden
Onze dochter lag met 4 weken al dwars in bed en soms met haar beentjes door de spijlen heen. Ze trapte steeds de dekens weg. Wij hebben een slaapzakje van de hema gekocht zodat ze lekker warm blijft. Kleertjes van overdag aan en zo in slaapzak. Ze kan nu niet meer met haar benen tussen de spijlen raken en slaapt heerlijk!
6 jaar geleden
Bij ons meisje ook! Slaapzak en nu beter! Gevaar schijnt inderdaad te zijn dat ze onder de dekens gaan schuiven.
6 jaar geleden
Reactie op Maudsie90
Onze dochter lag met 4 weken al dwars in bed en soms met haar beentjes door ...
Heb je dan slaapzak waar armen ook erin Zit t e n of nie
6 jaar geleden
Mijn dochter van 6 weken ook. Sinds een paar dagen een slaapzak aangeschaft en ze slaapt nu veel beter en langer door. Ze kan lekker bewegen met haar armen en benen en dat geeft haar een fijn gevoelndsn strak onder de dekens of inbakeren. Ze slaapt nu van 22:30 tot 05:00 uur door
6 jaar geleden
Mijn zoontje een week geleden toen bijna 9 weken sochtends onder zijn strak opgemaakte dekens gevonden gelukkig pruttelde hij wat en werd ik wakker van hem hij hapte naar lucht toen hij eronder vandaan kwam mijn hart vloog mijn keel uit.
Kort opgemaakt maar bijna met zijn billen tegen de onderkant van de wieg... en hoofdje onder de bovenkant dekens
Hoe? Ik heb echt geen idee.
Ik ben naar babydump gedaan en heb 2 slaapzakjes gekocht allebei met mouwen eraan 1 voor snachts en 1 voor overdag
Voor snachts heb ik 1 met tog waarfe 2.3
Een deken is 1 tog waarde
Gewoon met zijn kleren erin en is nog niet koud geweest de dekens liggen ver achter in de kast
Ook nu ligt hij nog vaak met zijn billen tegen de onderkant en benen omhoog
Gekke kinderen 😊🙈
6 jaar geleden
Vanaf dat onze zoon 2 was slaapt hij tussen australische merino wollen dekens van Slaappunt (via goedwollig.nl) sinds die tijd blijft hij liggen waar hij ligt en slaapt hij zo rustig. We hebben het voor onszelf ook en zou nooit meer anders willen. Nu onze baby er ook tussen slaapt zien we echt wat het doet voor een kleintje. Wat een rust! Volgens onderzoeken blijkt ook dat als kindjes vanaf geboorte niet tussen synthetische bedproducten slapen ze 80% minder kans hebben op allergieën