24 Reacties
5 jaar geleden
Voor mijn zoontje had ik Shoesme, en die heb ik bewaard voor m鈥檔 dochtertje , echter heeft zij een veel kleiner voetje ... nou had ik gemeten dat haar voetje 9 cm is , dat is maat 16... en in die maat vind ik enkel slofjes .... maar om
Antwoord te geven op jouw vraag, shoesme heeft hele goede loopleerschoenen
5 jaar geleden
Wij hebben net deze gekocht van ik-ke. Het is vooral belangrijk dat de zool super flexibel is, zodat ze goed leren de voeten af te wikkelen tijdens het lopen.

5 jaar geleden
Ik heb deze , gaat echt super makkelijk aan. Mijn zoontje loopt nog niet helemaal los maar dat zit eraan te komen dit is een top schoentje omdat ze voorkant van de schoen stevig is en met kruipen niet de schoen binnen een paar weken kapot gaat. Zool is stroef en erg flexibel. Hij loopt en staat er goed op en kruipen gaat de schoen niet van kapot.

5 jaar geleden
Hier staat hij bij mij erg stevig op

Niet vervelend bedoeld ofzo hoor, maar deze zolen zijn niet goed voor zulke kleine voetjes. De zool moet z贸 flexibel zijn dat je de schoen dubbel kan klappen. Anders leren ze namelijk niet goed hun voeten af te wikkelen.
5 jaar geleden
Reactie op Lisette_1989
Niet vervelend bedoeld ofzo hoor, maar deze zolen zijn niet goed voor zulke ...
Bedoel je dat je de voorste stuk moet kunnen plooien
Of echt helemaal in het midden bv.
We gaan ook voor loopschoentjes kijken en grootouders zeggen dat je zeer stevige schoenen moet kopen niet plooibaar in midden bv
5 jaar geleden
Reactie op Lisette_1989
Niet vervelend bedoeld ofzo hoor, maar deze zolen zijn niet goed voor zulke ...
Dit klopt helemaal !!! Is echt belangrijk inderdaad
5 jaar geleden
Reactie op Irmante
Bedoel je dat je de voorste stuk moet kunnen plooien
Of echt helemaal in h ...
Echt de hele zool moet flexibel zijn. Het beste is ook gewoon op blote voeten laten lopen, maar goed, dat gaat gewoon niet haha! Stevig moeten ze nu juist nog niet zijn. Ik zou naar een goede winkel gaan en info inwinnen. Shoesme, ik-ke, elephanten, keq, bunnies en jochie zijn bijv goede merken.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Lisette_1989
Echt de hele zool moet flexibel zijn. Het beste is ook gewoon op blote voet ...
Haha hier wel hoor, alles gaat uit, met sok en al馃槄 mevrouwtje wil niks aan dr voeten. Hele dagen op blote voeten. Behalve buiten natuurlijk.