6 Reacties
5 jaar geleden
Maar als je je echt zorgen maakt zou ik aandringen dat je wel langs wilt komen.
5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft die schokjes ook soms. Het is het moment dat ze in een diepere slaap vallen. Het lichaam ontspant dan inderdaad. Je kan het zien zoals je misschien soms zelf wel ervaart dat je in slaap valt en je wakker schrikt omdat je het gevoel hebt dat je valt.
Als je echt vermoed dat het meer is dan dat, zou ik je moedergevoel volgen. Maar het kan dus wel schokjes zijn in zn slaap.
5 jaar geleden
Reactie op Dani毛la87
Hopelijk is alles goed gegaan! Ik snap niet dat sommige artsen zo makkelijk ...
Hier doen ze zoooo moeilijk om langs te mogen komen ivm corona.. het is echt verschrikkelijk 馃槨 de nacht is goed gegaan gelukkig
5 jaar geleden
Heel herkenbaar hoor bij de huisartsenpost. 2 weken geleden was ons zoontje ziek in het weekend. Eind van de middag huisartsenpost gebeld. De vrouw reageerde een beetje op een ge茂ntegreerde manier. Er kwam nog net niet achteraan dat ze het overdreven vond dat ik gebeld had. Bleek later in de week keelontsteking te zijn toen ik bij de eigen huisarts was geweest met hem.
Ik denk dat je het beste hem gewoon goed in de gaten kan blijven houden en als je het gevoel hebt dat het echt niet klopt idd aandringen dat je echt langs wilt komen