12 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter doet dat al een lange tijd. Ook in bed, ze schopt zichzelf zo helemaal naar beneden. En leuk dat ze het vind haha

5 jaar geleden

Onze zoon doet dit al heel lang. er is nog geen hak/voet gebroken 馃榾 maar ik snap je vraag, want wij hebben t ons ook afgevraagd 馃槉

VRIEND

5 jaar geleden

Ja hoor, hier ook. Als hij enthousiast aan het spelen is en vlak voor het slapen.

5 jaar geleden

Hier ook een dame die het helemaal geweldig vindt en dan heel hard lacht! ;)

5 jaar geleden

Hier ook hoor! Dit doet ze ook de hele tijd in de maxicosi! Snap ook niet dat ze nog niks gebroken heeft haha!

VRIEND

5 jaar geleden

Doet ons meisje al vanaf twee maanden oud. Heel hard haha. Schijnt normaal te zijn volgens onze kinder dokter. Ze vroeg zelf als controle of ze lekker met haar beentjes sloeg en schopte voor ik ernaar kon vragen. Nou dat deed ze dus zeker!馃ぃ

5 jaar geleden

Hahah okee!! Fijn om te horen dan馃槄 het lijkt zo hard!!

5 jaar geleden

Die van mij doet het als ze op haar buik ligt.

5 jaar geleden

Hier ook een heer die dat doet. Ook om 3 uur snachts en daarbij ook volop kletsen. Daarbij komt dat we tijdelijk in een woonunit wonen ivm bouw nieuwe woning. Dus lekker gehorig. En overdag op de grond ook. Maar hij heeft de grootste lol dus zal wel geen pijn doen

5 jaar geleden

Hier nog 1馃し馃徑鈥嶁檧锔廹oed om te lezen dat meerdere babys dit doen

5 jaar geleden

Hier eentje die het doet sinds haar geboorte en ze vind het nog steeds geweldig

5 jaar geleden

Nou ik heb mij laatst echt kapot moeten lachen om onze zoon. Die trapt eigenlijk ook altijd als die op zijn rug ligt, maar alleen als t geluid maakt. in bed of in de box (hebben matrasje in de box) dus niet. Nou bij mijn schoonouders hoef je m maar in de box te leggen en hij begint meteen. En een schik dat ie heeft