26 Reacties
6 jaar geleden
Wij hebben Ewan het droomschaap!
Super tevreden over. Vreet batterijen, maar die gaat als als ons zoontje beetje begint te huilen, en stopt na 20min vanzelf. Het helpt wel om hem verder te laten slapen als het alleen maar jengelen is. Zit baarmoeder geluid in en nog wat andere geloof ik, met een rood lichtje. Nu hij wat ‘ouder’ is (12 weken) kijkt hij er ook gefascineerd naar, en valt dan vaak weer in slaap. 🙂
6 jaar geleden
Reactie op Silvana1981
Otter van fisher price
Heb hem ook en zeer tevreden mee. Idd een aanrader ☺️
6 jaar geleden
https://www.chicco.be/nl/producten/8058664060351.baby-beer.speelgoed.bedtijd.html?conf=1
Wij hebben deze. Onze dochter (bijna 14 weken) vind hem helemaal geweldig!
6 jaar geleden
Degene die je op het plaatje hebt ken ik niet..
Wij hebben dit wolkje, zitten 4 geluiden op, 1 ruis, 2 waterval, 3 hartslag en 4 is een muziekje. Wij hebben voor mijn dochter altijd het muziekje en de 'rode wangentjes' aan, duurt 20 minuten en gaat dan uit. Hier werkt t wel iig😊

6 jaar geleden
Wij hebben het vosje, ook gevallen voor z'n lieve uiterlijk! Zoals hij afgebeeld staat, is hoe we hem gebruiken, met het dingetje er uit. Het is best een gepruts om m steeds terug te doen nadat je m aan hebt gezet. Hij zou ook moeten reageren op zijn gehuil, maar we hebben het idee dat hij dat alleen doet als er net nieuwe batterijen in zitten, daarna niet meer. Geluidjes zijn wel fijn, m'n zoontje valt hier fijn bij in slaap.
6 jaar geleden
Wij hebben ook dat vosje in het grijs. Wij zijn er erg blij mee. Het heeft 3 geluidjes, hart ritme en regen geluid en een muziekje. Wij stellen het vaak in voor een uur en het werkt heel goed. Als hij snachts even wakker word zet ik het vosje gelijk aan en slaapt dan direct weer door
6 jaar geleden
Wij hebben de vos, die op het plaatje staat. Met de hartslag functie is de kleine meid super snel vertrokken naar dromenland