26 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben Ewan het droomschaap! Super tevreden over. Vreet batterijen, maar die gaat als als ons zoontje beetje begint te huilen, en stopt na 20min vanzelf. Het helpt wel om hem verder te laten slapen als het alleen maar jengelen is. Zit baarmoeder geluid in en nog wat andere geloof ik, met een rood lichtje. Nu hij wat ‘ouder’ is (12 weken) kijkt hij er ook gefascineerd naar, en valt dan vaak weer in slaap. 🙂

6 jaar geleden

Otter van fisher price

6 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Otter van fisher price
Heb hem ook en zeer tevreden mee. Idd een aanrader ☺️

6 jaar geleden

https://www.chicco.be/nl/producten/8058664060351.baby-beer.speelgoed.bedtijd.html?conf=1 Wij hebben deze. Onze dochter (bijna 14 weken) vind hem helemaal geweldig!

6 jaar geleden

Wij gebruiken t beertje van ik geloof vtech. Zitten wel alleen slaap liedjes en n lampje in. Geen white noise of iets dergelijks.

6 jaar geleden

Wij ook fan van Ewan het droomschaap!

6 jaar geleden

Ik gebruik zelf gewoon het muziekje van de babyfoon, maar heb ook goede verhalen gehoord over Ewan het schaap!

6 jaar geleden

Ewan hebben we ook voor onze oudste met liefde gebruikt.🙏 Maar in het eerste jaar ook al 2 nieuwe moeten aanschaffen en daarna over gegaan op zazu.. Het lijkt wel ene vloek op ons te zijn 🤔 😝

6 jaar geleden

Deze gebruiken wij bij alle slaapjes. Onze dochter van 3 maanden kijkt vol bewondering naar de beer met licht en geluid, en valt snel in slaap.

6 jaar geleden

Degene die je op het plaatje hebt ken ik niet.. Wij hebben dit wolkje, zitten 4 geluiden op, 1 ruis, 2 waterval, 3 hartslag en 4 is een muziekje. Wij hebben voor mijn dochter altijd het muziekje en de 'rode wangentjes' aan, duurt 20 minuten en gaat dan uit. Hier werkt t wel iig😊

6 jaar geleden

Reactie op Twinmom92

Deze gebruiken wij bij alle slaapjes. Onze dochter van 3 maanden kijkt vol ...
Ja deze gebruik ik ook werkt geweldig!

6 jaar geleden

Wij hebben het vosje, ook gevallen voor z'n lieve uiterlijk! Zoals hij afgebeeld staat, is hoe we hem gebruiken, met het dingetje er uit. Het is best een gepruts om m steeds terug te doen nadat je m aan hebt gezet. Hij zou ook moeten reageren op zijn gehuil, maar we hebben het idee dat hij dat alleen doet als er net nieuwe batterijen in zitten, daarna niet meer. Geluidjes zijn wel fijn, m'n zoontje valt hier fijn bij in slaap.

6 jaar geleden

Zeepaardje van fisher price

6 jaar geleden

Reactie op Mirreel

Wij hebben het vosje, ook gevallen voor z'n lieve uiterlijk! Zoals hij afge ...
O het is dus niet een afstandsbediening?! 🙈 Haha

6 jaar geleden

Wij hebben ook dat vosje in het grijs. Wij zijn er erg blij mee. Het heeft 3 geluidjes, hart ritme en regen geluid en een muziekje. Wij stellen het vaak in voor een uur en het werkt heel goed. Als hij snachts even wakker word zet ik het vosje gelijk aan en slaapt dan direct weer door

VRIEND

6 jaar geleden

Wij hebben de moonie. Zonder batterijen met adapter. White noise en 1 liedje.

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op SaEl1989

Wij hebben de moonie. Zonder batterijen met adapter. White noise en 1 liedj ...
Speelt 20 min af en gaat dan 3 uur in standby. Als je baby huilt speelt hij terug af. Als je baby in die 3 uur niet huilt, gaat ie vanzelf uit.

6 jaar geleden

Wij hebben de vos, die op het plaatje staat. Met de hartslag functie is de kleine meid super snel vertrokken naar dromenland

6 jaar geleden

Heeft het zin om zo’n knuffel nog aan te schaffen als de kleine al 15,5 week is?

6 jaar geleden

Reactie op Baby0703

Heeft het zin om zo’n knuffel nog aan te schaffen als de kleine al 15,5 wee ...
Wij hebben het aangeschaft met 13 weken. Totaal geen spijt van.