10 Reacties

3 jaar geleden
Hier ook hetzelfde, hij is bijna 21 maanden. Heeft ook qua lengte maat 92 nodig. Nu heb ik van ter stal geprobeert en dan super skinny en dan wat strakker gemaakt. Zit perfect.😃

3 jaar geleden
Hier voor ons jongetje ( nu 4)blue ridge super skinny, of WE super skin . Online kun je kiabi broeken krijgen. Die zijn echt héél smal. Stond hier perfect. Voor ons meisje van 21 mnd en nét 10 kg staan wibra leggings netjes met een rokje in een maat kleiner. Jollein staat ook netjes ( niet smal aan de pijpjes maar wel bij de heupen) en ik begreep dat WE ook voor tengere meisjes leuke broeken heeft. Vanaf maat 92, zover zijn wij nog niet. Wij lossen veel op met jurken, rokjes, leggings en maillots

3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ik heb een zoontje van 20 mnd met broekmaat 74 maat 68 is net te kort. Bij prenatal heb ik net een skinny broekje gekocht. Het viel op dat daar de meisjes broeken ook veel smaller waren dan die van de jongens. Vergeleken met dezelfde maat. Verder vallen inderdaad koko noko en name it vrij smal. En bij wibra heb ik zelf gisteren 2 broekjes gekocht die ook in de taille mooi smal zijn.
Succes met zoeken. Ik snap dat het een hele zoektocht kan zijn.