23 Reacties
5 jaar geleden
Hier nog een! Heeft 1 week geduurd en is nu gestopt. Denk dat het met de 4e sprong te maken heeft.
5 jaar geleden
Hier ook maar dat duurt inmiddels 2 weken. Geen idee waarom het zo lang duurt Na het aanleggen slaapt ze wel weer, maar voor ons wel vervelend. Hoop dat ze weer snel doorslaapt en dit geen gewoonte word
5 jaar geleden
hier ook al een paar weken!! tussen 3 en 4 meestal. ik las iets over slaapregressie..
5 jaar geleden
Hier ook! Slaapt ineens sinds 2/3 weken niet meer door. Hij wordt paar keer per nacht wakker of is uren achter elkaar wakker. En dat terwijl hij eerst door sliep. Ik hoop ook zoooo op slaapregressie en dat dit een fase is. Ik vind het wel opvallend dat hij dit doet sinds hij heeft geleerd om te rollen. Dus het zal wel. Mijn zoon is net 4 maanden 23 juli.
5 jaar geleden
Hier vanmorgen voor het eerst. Zo tegen 6 uur. Klonk wel heel schattig. Toen ze wat meer ging jengelen heb ik haar speen gegeven. Zag toen dat het 6 uur was. Heb ze toch maar gepakt voor een voeding. (Ze groeit niet zo goed, dus extra voeding kan geen kwaad). Later weer terug in bed word ik wakker van grote broer die met zn zusjes kletst en speelt.
5 jaar geleden
Reactie op aneta
Onze kleine brabbelt ook zo rond 05:00. Maar wat hij ook doet is zich helem ...
Herkenbaar bij elk dutje en elke nacht! Ze wordt bijna altijd 180 graden omgedraaid wakker. Soms draai ik haar in haar diepe slaap of als wij naar bed gaan maar niks helpt...
Eerst had ik grote hydrofiele doeken door de spijlen geweven. Maar dan ging ze daar aan trekken en dat vind ik geen veilig idee zo in bedje.
Helaas geen oplossing hier. Ik hoop dat het ook een kwestie van wennen is!
5 jaar geleden
Herkenbaar! Ook draaien en zichzelf vastleggen. Mocht er soms 5/6 keer uit omdat ze niet meer terug kon. Nu nunki laken van fedde&kees aan het proberen, hoefde er minder uit de eerste, tweede en derde nacht! Benieuwd wat ze vannacht gaat doen. T kletsen vind ik prima zolang t rustig is.
5 jaar geleden
Reactie op TESSNA
Herkenbaar! Ook draaien en zichzelf vastleggen. Mocht er soms 5/6 keer uit ...
En is het goed bevallen? De kaken van fedde en Kees?