20 Reacties

5 jaar geleden

Uitlaten 😃
Misschien is een maillot een idee die kan ze dan niet uit trappen 😂

VRIEND

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde (maar dan een jongetje). Ik merk wel dat sommige sokjes iets beter blijven zitten dan andere, behalve als hij ze dan weer uittrekt om erop te sabbelen😓. Er bestaan ook broekjes met sokken/voetjes, misschien dan nog een oplossing?

5 jaar geleden

Ik heb slofjes van Lodger, die zitten meer vast om de enkel. Ik vind ze voor in huis wel warm maar voor buiten is het prima. En daarnaast heb ik wat langere sokjes voor mijn zoontje en die blijven beter zitten 😊

VRIEND

5 jaar geleden

Ja hier hetzelfde. Ik doe ze over de uiteinden van haar broekje zo hoog mogelijk. Niet mooi maar scheelt vijf van de tien keer opnieuw aandoen😅

5 jaar geleden

Ik heb ook meerdere merken sokjes en slofjes gekocht, gingen allemaal uit. Kdv tipe ons bambino sokjes van de kruidvat, bij ons werkt het!

5 jaar geleden

Bij de prenatal bv verkopen ze deze sock ups misschien is dit een idee. 🤷🏽‍♀️zelf nooit geprobeerd maar wie weet helpt het

5 jaar geleden

Sock ons*😑

5 jaar geleden

Bambino sokjes van de kruidvat zijn de enige die aanblijven

5 jaar geleden

Wij hadden hier ook last van maar nu hebben we slofjes van Elefanten. Daar zit elastiek in en dat sluit heel goed rond de enkels ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Lizzy1983

Uitlaten 😃
Dat doe ik ook. We hebben vloerverwarming in de keuken. En buiten heeft ze eigenlijk altijd een deken er over heen. En

5 jaar geleden

Bambino sokjes vd Kruidvat!

5 jaar geleden

Deze slofjes zijn echt ontzettend fijn! Ze verkopen deze ook in nl voor 20/30 euro. Maar dat zijn dezelfde. Als je zoekt op AliExpress kom je ze zo tegen. Wij hebben intussen al 5 paar besteld 🤓

5 jaar geleden

Ik heb bambino sokken van de kruidvat, hij moet moeite doen om ze uit te krijgen.. zelfs als hij er aan trekt lukt het lang niet altijd echt top! En slofjes zoals ik voorbij zag komen van ome ali heb ik besteld maar nog niet binnen, ben benieuwd😄

5 jaar geleden

Reactie op Lias0703

Wij hadden hier ook last van maar nu hebben we slofjes van Elefanten. Daar ...
Ja dit werkt bij ons ook. Ik heb ze van de action. Ook anti slip onder erg handig met het proberen te blijven staan. Oh en die bambino sokken vind ik nou weer niks van kruitvat. Overal wijd alleen niet bij het elastiek. Daar super strak waardoor ze enorme afdrukken hebben(tot blauw aan toe). Lijkt mij niet fijn🙈

5 jaar geleden

Dank voor de tips! Het zal altijd wel een beetje gedoe blijven. En het wordt vanzelf weer zomer😋

5 jaar geleden

Inderdaad bambino sokjes van kruidvat! En het probleem is opgelost👌

5 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Bij de prenatal bv verkopen ze deze sock ups misschien is dit een idee. 🤷� ...
Deze zijn ideaal ik heb ze voor me zoontje en kan niet meer zonder

5 jaar geleden

Zoals hierboven ook al een paar keer vermeld de Bambino sokjes van de kruidvat die zijn echt fijn. Zakken niet af en ze krijgt ze niet/nauwelijks uitgetrokken!

5 jaar geleden

Ik heb sinds deze week een setje sock ons van mamaloes babyshop. €6,95. Werkt goed. Het is hem uiteindelijk wel gelukt om ze twee keer uit te krijgen verdeeld over een week. Maar vergeleken met 80x per dag vind ik dat acceptabel. Zit alleen wel te denken met naar buiten gaan. Die sock ons helpen niet om z'n slofjes aan te houden. Had nu ook zo'n voetenzak besteld, maar was uiteindelijk niet de goede. Op zijn buggy zit al een vast geritste voorkant, maar als ik hem in de Maxi-Cosi in de auto heb is het met de echte wintermaanden denk ik wel koud.