12 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben dit ding, maar al sinds ik zelf een baby was dus ik weet niet waar vandaan

5 jaar geleden

Over het algemeen vinden ze als ze er aan toe zijn zelf alle dingen waar je je aan op kan trekken. Boxspijlen, tafels stoelen kastjes krukjes noem maar op. Komt vanzelf.

5 jaar geleden

ik heb daar persoonlijk niets speciaals voor gekocht hij is gewoon beginnen zich op te trekken in zijn bed dan aan de zetels en salontafel en nu overal hij stapt nu zelf de tafel rond haha 😊

5 jaar geleden

Reactie op Nettuhnonam

Over het algemeen vinden ze als ze er aan toe zijn zelf alle dingen waar je ...
Dit :)

5 jaar geleden

Komt inderdaad vanzelf. De mijne heeft ontdekt dat optrekken aan de bank goed werkt en anders aan mijn trui 🤷🏼‍♀️😅. Wat overigens minder goed werkt, maar ach, de drijfveer is goed. En vooral boos worden als het niet lukt 🙊

5 jaar geleden

Mijn oudste zoontje trok zich voor het eerst op tot staan aan de openstaande klep van de vaatwasser. Mijn jongste heeft de televisiekast uitgekozen voor dit doel,maar het ontbreekt hem nog een beetje aan evenwicht...

5 jaar geleden

Wij hebben dit ding, maar al sinds ik zelf een baby was dus ik weet niet wa ...
Wat grappig! Dit is kleutermeubilair van een basisschool/ kinderdagverblijf wat vaak in de huishoek gebruikt wordt. Kubusstoelen noem je het volgens mij!

5 jaar geleden

Uiteindelijk leren ze het zelf, hoor. Ze trekken zich op aan de gekste dingen! Sinds ons zoontje dit kan, doet hij niets anders meer en vindt hij staand spelen echt de max! Zijn lievelingsspeelgoed is momenteel deze activiteitentafel van Vtech !

5 jaar geleden

Als hij wilt gaan staan trekt hij zixh evht wel aan de boksof in bed op. Mn zoontje is bijna 9 maanden en staat al in zn boks enzo uit zichzelf. Ik ga ook niks kopen ervoor

5 jaar geleden

Reactie op JenteAerts

Uiteindelijk leren ze het zelf, hoor. Ze trekken zich op aan de gekste ding ...
Ik overweeg ook om deze tafel online te bestellen. Is hij stevig genoeg om zich er op aan te trekken☺️?

5 jaar geleden

Reactie op senay89

Ik overweeg ook om deze tafel online te bestellen. Is hij stevig genoeg om ...
Hier gaat dat prima! We hebben wel de tafel tegen de zetel gezet. Anders durft hij met de tafel op wandel gaan, maar daarvoor staat en wandelt ons zoontje nog niet stevig genoeg. We zijn wel altijd in de buurt als hij ermee speelt.

5 jaar geleden

Reactie op senay89

Ik overweeg ook om deze tafel online te bestellen. Is hij stevig genoeg om ...
Wij hebben hem ook hij is super! Wij hebben nu de pootjes er nog niet onder zo ligt hij plat op de grond. Ons zoontje probeert er wel steeds overheen te kruipen omdat hij dan net wilt spelen met hetgeen wat aan de andere kant zit hihi..