35 Reacties

5 jaar geleden

Hier slapen overdag opeens drama ook.. alles wat voorheen fijn ging of werkte: verdwenen.. dus ik deel het leed met je mee!

5 jaar geleden

Ik vond het persoonlijk wel meevallen. Wel iets meer jammeren maar ze had meer last van sprong 2

5 jaar geleden

Hier was het ook langere tijd drama, maar nu ze erdoor is, weer de vrolijkheid zelve :) succes, jullie komen hier samen doorheen!

5 jaar geleden

Ik ook hoor! Ze is ineens heel huilerig terwijl ze daarvoor bijna niet huilde..

5 jaar geleden

Het was hier drama. Maar als een blad om de boom weer een vrolijk ventje. Het komt goed. Echt!

5 jaar geleden

Nergens last van gehad 😱🙈

5 jaar geleden

Wij zitten in sprong 4. De zwaarste week valt samen met pijn van de tandjes. Onze kleine werd vannacht weer 3 keer wakker, drink vandaag elke keer maar een paar minuten, en sliep onregelmatig en elke keer maar 30 minuten. Best zwaar zo'n dag. Gaat gelukkig weer over. Hang in there! :)

5 jaar geleden

Ik denk dat m’n meisje er ook last van heeft zeurt de hele dag , slaap slecht 😞. Drink wel goed , wil niet in de box niet op de arm niet in het wipstoeltje niets . Maar ik weet eigenlijk niet zo veel van sprongetjes af of wanneer ze zijn 🤔 Ik heb er zo ook nooit ná gekeken met m’n oudste zoon ☺️

5 jaar geleden

Moet zeggen dat sprong 3 bij ons vrij relaxed is gegaan maar kwam misschien ook omdat we vakantie hadden en alles op haar tempo deden! Nu wel heel huilerig en hangerig kind ivm de vaccinaties!! Succes hopelijk gaat t snel wat beter!

5 jaar geleden

Hier was het ook geen pretje. Heel huilerig en weinig slapen/hazenslaapjes. Heeft 2 weken geduurd..

5 jaar geleden

Hoe weet je dat ze in een sprongetje zitten?? En de mama's die nu reageren dat ze geen last hebben gehad, hoe weet je dan dat t sprongetje al is geweest??

5 jaar geleden

Reactie op Kylie88

Hoe weet je dat ze in een sprongetje zitten?? En de mama's die nu reageren ...
Omdat dat de kenmerken zijn van een sprongetje. Die sprongetjes hebben ze in bepaalde weken, dus als dat overeen komt weet je vrijwel zeker dat het een sprongetje is.

5 jaar geleden

Ja! Hier precies hetzelfde 🙋🏼‍♀️! Zo vermoeiend 😔, zo sneu voor die kleintjes maar ook voor de mama's 😂..

5 jaar geleden

Reactie op Pldo

Wij zitten in sprong 4. De zwaarste week valt samen met pijn van de tandjes ...
Wij zitten in sprong 3, onze meid drinkt ook slecht op het moment en drinkt heel onrustig. Slaapt maximaal een 3 kwartier a 1 uur (voorheen 2,5 uur) en komt ook weer extra in de nacht. Gaat al 4 dagen zo aan, ben ondertussen echt moe..

5 jaar geleden

Yep, hier ook midden in sprong 3 en heel slecht eten, tot 60ml minder dan normaal... Verder valt het wel mee, ze is vrolijk en slaapt vrij goed..

5 jaar geleden

Het enige waardoor ik denk dat hij momenteel in de sprong zit is omdat hij minder drinkt. Ik dacht eerst dat het met de warmte te maken had, maar het houdt nog steeds aan. Daarnaast heb ik nog niets van welke sprong dan ook gemerkt. Behalve dan dat hij dingen kan die in de oei ik groei app genoemd worden.

VRIEND

5 jaar geleden

Is sprong drie met 19 weken?

5 jaar geleden

Reactie op Puckje

Is sprong drie met 19 weken?
Nee dat is 4. Sprong 3 is met 13/14 weken

5 jaar geleden

Ons zoontje had sprong 3 toen we op vakantie waren 12/13 weken. Deze sprong duurde ook langer, zo'n 2 weken. Best pittig. Huilerig en alleen maar vastgehouden willen worden en inderdaad niet meer doorslapen. Lang leven de draagzak!! Echt een uitkomst op zulke momenten, waardoor de vakantie ook wat aangenamer was. Drinken was bij ons niet zo'n probleem. Het gaat weer over ook al lijkt het op dat moment niet. Ik heb het oei ik groei boek erg duidelijk tijdens de sprongetjes. Succes!

5 jaar geleden

Hier ook helemaal zichzelf niet meer. Vanaf donderdag al dacht eerst dat het van de warmte was maar drinkt nunnog steeds niet goed slapen is heel even in mijn armen en spelen alleen met mij. hopelijk zit hij nu op het einde van zijn sprongetje.