21 Reacties
5 jaar geleden
Ja hoor!
Niet meer alleen willen spelen, enkel willen opgepakt worden.
Van zodra ze naar bed moet, wenen tot je ze weer oppakt.
Niet alleen in slaap willen vallen.
's nachts paar keer huilend wakker worden 🙈
Had ze telkens bij haar vorige sprongetjes ook. Dus we gaan ervan uit dat dit ook snel weer over is 😊
5 jaar geleden
Huilen vanuit het niets en niet meer zelf willen eten. Verder veel willen knuffelen. Gelukkig wordt ze wel veel bezig gehouden dor haar oudere broers.
5 jaar geleden
K heb afgelopen week vakantie gehad, ivm mijn dochter's verjaardag en natuuuuurlijk is nu dus dit sprongetje begonnen.. Had nog niet goed door dat het een sprongetje is, aangezien we ook verdeeld over de week haar verjaardag hebben gevierd, wij dachten aan overprikkeld, maar mijn man bedacht gisteren ineens dat het ook een sprongetje kan zijn en nu lees ik hier al jullie reacties, heel herkenbaar allemaal! Suc6 iedereen!! Haha
5 jaar geleden
Hier overdag gelukkig niet zoveel anders dan anders, ze is nog steeds enorm vrolijk. Maar als ze moe, dan laat dat ze ook echt wel weten dmv driftbui. Snachts is het wel drama.
Krijsen, krijsen, precies in die half slaap/half wakker fase.. kan je helemaal niks mee.. moet dr echt goed wakker laten worden, even laten rond kruipen en spelen en dan kan ik pas weer poging doen tot in slaap wippen, anders zit ik de hele nacht op met dr..
Laat dr maar weer snel normaal gaan slapen..
Zwanger van een 2e, werken en dat alles op 4u slaap per nacht, het breekt ondertussen wel een beetje op..
5 jaar geleden
Hoe oud zijn ze als ze deze sprong krijgen? Want ik ben bang dat er hier ook eentje inzit 😓
Snachts zo aan het krijsen dat de buren er schijnbaar eerder wakker van worden als ons 🤨
5 jaar geleden
Reactie op Sandra1990
Hoe oud zijn ze als ze deze sprong krijgen? Want ik ben bang dat er hier oo ...