21 Reacties

5 jaar geleden

Ja hoor! Niet meer alleen willen spelen, enkel willen opgepakt worden. Van zodra ze naar bed moet, wenen tot je ze weer oppakt. Niet alleen in slaap willen vallen. 's nachts paar keer huilend wakker worden 🙈 Had ze telkens bij haar vorige sprongetjes ook. Dus we gaan ervan uit dat dit ook snel weer over is 😊

5 jaar geleden

Herkenbaar. Verschrikkelijk deze sprong 🙈

5 jaar geleden

Hier ook. Verschrikkelijk! Hopelijk snel voorbij.

5 jaar geleden

Heb een paar dagen geleden toevallig opgezocht of er al een topic was aangemaakt over sprong 8, dat zegt genoeg denk ik. Jemig! Het lijkt wel of hij sinds deze sprong heeft besloten te laten zien hoeveel temperament hij in zich heeft. 😅

5 jaar geleden

Yeps hier ook🥴

5 jaar geleden

Zoooo herkenbaar. Echt een verschrikkelijke sprong! Nu dag 4.. Hopelijk snel voorbij!

5 jaar geleden

Huilen vanuit het niets en niet meer zelf willen eten. Verder veel willen knuffelen. Gelukkig wordt ze wel veel bezig gehouden dor haar oudere broers.

VRIEND

5 jaar geleden

Valt nog mee hier. Hoofdje wegdraaien tijdens het eten en harde zeurende geluiden maken de hele dag. Maar slaapt goed en weinig huilen. Hopelijk blijft het hierbij. Succes mama's!

5 jaar geleden

Pfff hier vooral niet willen slapen s’nachts, krijsen en niets helpt 😭 Vannacht sliep hij maar 2 uurtjes... Ook ineens driftig worden wanneer hij aangekleed moet worden of naar bed moet en dan met z’n handjes meppen. Pff hoop dat dit een sprong is en niet z’n karakter 😅

5 jaar geleden

Hier ook sinds 2weken... niet alleen willen spelen...slapen is ramp ook om de paar uur wakker. Heb me laten vertellen dat dit 7/8weken duurt dont hope so

5 jaar geleden

K heb afgelopen week vakantie gehad, ivm mijn dochter's verjaardag en natuuuuurlijk is nu dus dit sprongetje begonnen.. Had nog niet goed door dat het een sprongetje is, aangezien we ook verdeeld over de week haar verjaardag hebben gevierd, wij dachten aan overprikkeld, maar mijn man bedacht gisteren ineens dat het ook een sprongetje kan zijn en nu lees ik hier al jullie reacties, heel herkenbaar allemaal! Suc6 iedereen!! Haha

5 jaar geleden

jaa 😴 meneer slaap slecht allen in mama der bed en zelfs als mama wc gaat is huilen tot ze terug is btw dit heeft hij niet bij zn vader 🤔🤔

5 jaar geleden

Hier inderdaad ook! Vanaf 6 weken slaapt mevrouw al lekker door, en nu ineens is bedtijd een drama, ja of ze moet meteen bij ons in bed worden gelegd dan slaapt ze netjes de hele nacht door.. hoop dat het inderdaad de sprong is🙈

5 jaar geleden

Hier overdag gelukkig niet zoveel anders dan anders, ze is nog steeds enorm vrolijk. Maar als ze moe, dan laat dat ze ook echt wel weten dmv driftbui. Snachts is het wel drama. Krijsen, krijsen, precies in die half slaap/half wakker fase.. kan je helemaal niks mee.. moet dr echt goed wakker laten worden, even laten rond kruipen en spelen en dan kan ik pas weer poging doen tot in slaap wippen, anders zit ik de hele nacht op met dr.. Laat dr maar weer snel normaal gaan slapen.. Zwanger van een 2e, werken en dat alles op 4u slaap per nacht, het breekt ondertussen wel een beetje op..

5 jaar geleden

Hier nu ook sinds een paar dagen meerdere keren per nacht wakker.😯 We proberen vol te houden, maar het breekt je soms wel op inderdaad.😪😴 Ik probeer dan maar te denken "zelfs dit gaat weer voorbij" en geniet dan maar van elke knuffel sessie die ik met haar heb🥰

5 jaar geleden

Hoe oud zijn ze als ze deze sprong krijgen? Want ik ben bang dat er hier ook eentje inzit 😓 Snachts zo aan het krijsen dat de buren er schijnbaar eerder wakker van worden als ons 🤨

5 jaar geleden

Reactie op Sandra1990

Hoe oud zijn ze als ze deze sprong krijgen? Want ik ben bang dat er hier oo ...

5 jaar geleden

Ja! Oeeeh en als ik weg ga, naar een andere kamer loop of naar boven... zelf als papa er wel is. Terwijl papa altijd goed is.

5 jaar geleden

Hier ook. Hij slaapt minder en eet ook minder

5 jaar geleden

Dit is een combinatie van sprong 8 en het slapen komt door de slaapregressie van 12 maanden!