5 Reacties
5 jaar geleden
Bij sprong 9 probeert ze je grenzen te testen vandaar haar “agressie”. Hier ook een dochter en heb haar een tikje(zachtjes) op der handjes gegeven en legde haar vaak in bed als ze agressief werd. 2 dagen en ze heeft het afgeleerd.
Dat zingen of spelletjes gaat ze leuk vinden waardoor ze het vaker gaat doen want ja papa/mama gaan met me zingen als ik dit soort gedrag toon.
5 jaar geleden
Zo hier nog een hoor 🙋🏼♀️ keiharde driftbuien ook. Hoort er allemaal bij enzo... maar slaan in mn gezicht is hier gewoon echt 'nee' en wegzetten. Slaat hij, dan mag hij even niet in de buurt van mama en papa.
Soms doen we; slaan is nee, aaien is lief. En voordoen met zn handje en overdreven blij doen met het aaien ;) (vindt hij geweldig)
Het bijzondere is: hij slaat sinds kort, maar ook knuffelen en kusjes geven is nieuw 🤣
VRIEND
5 jaar geleden
Hier van 02.00 tot 04.30 huilen vannacht. Nu ook keihard huilen in bed. Man zegt laten huilen anders leert ze hoe ze ons kan manipuleren...ik vind dat er wel een grens is aan het huilen en we op een gegeven moment haar moeten pakken.. lastig. Deze sprong is heftiger dan anderen