9 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de kiddyguard bij 3 trappen, deze bevalt erg goed. Bedienen is even 2 dagen wennen door de beveiliging, maar werkt daarna simpel. Groot voordeel (vinden wij) dat hij oprolbaar is en daardoor handzaam is en er strak uitziet
5 jaar geleden
Wij hebben de a3 baby& kids safety door boven aan de trap.. werkt perfect
5 jaar geleden
Ik heb bij mijn zoektocht vooral gekeken naar welk sluitingsmechanisme mij het fijnste lijkt. De een is makkelijker te openen met 1 hand dan de ander. Ook bijv heb je liever hout of metaal? Zo filter je al veel eruit.
Oh waar ik niet aan had gedacht maar wat wel handig is; hoe wordt het bevestigd aan de muur?
Ik heb deze https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/traphekjes/noma-houten-traphek-wit-4445368.html/?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=surfaces&utm_content=gratis_google_shopping_clicks&gclid=Cj0KCQiAv6yCBhCLARIsABqJTjYyd43_XUaqYFUtMtaZT-K3tmFNHYr8iWRpcp6ahOH090CLEDpmWwcaAqGkEALw_wcB. Voldoet aan al mijn eisen maar een flinke klus om ze goed op te hangen.
5 jaar geleden
Oh en hekjes die je tussen de muren klemt (ipv boren) worden afgeraden, omdat er dan aan de onderkant een deel zit, waar je dus gemakkelijk over kunt struikelen, vooral bovenaan de trap moet je dat niet willen 😅.
Maar wellicht had je deze info al ergens gelezen.
5 jaar geleden
Reactie op mamavanbergen
Ik heb bij mijn zoektocht vooral gekeken naar welk sluitingsmechanisme mij ...
Wij hebben deze sinds gisteren. Mijn schoonvader heeft hem er in gezet. Die man heeft de 3 extra verdiepingen op zijn huis gezet, dus ik weet niet of het monteren lastig is 😂. Het openen en sluiten is in ieder geval makkelijk. Ik vind het hout ook mooier