28 Reacties

6 jaar geleden

Hi hier zag ik het dat dr schoudertjes niet meer paste. En bij mij staat op de verkleiner dat het tot 60cm is en vanaf 61cm eruit halen. Dus heb m eruit gehaald ondanks dat ik niet precies weet hoe lang ze is.

6 jaar geleden

Wij hebben hem er ook al uit. Ze zat zoooo opgepropt, eerst lijkt dan heel groot maar daar wen je dan ook weer aan. Vooral niet te lang doen zou ik zeggen...

6 jaar geleden

Reactie op Viviana

Hi hier zag ik het dat dr schoudertjes niet meer paste. En bij mij staat op ...
Ja ik merk dat hij bij haar schouders te klein wordt. Dan ga ik hem er toch maar uithalen 😊

6 jaar geleden

Rond de 3 maanden mag de verkleiner eruit. Dat moet ook in het boekje staan die erbij zat. Bij Maxi Cosi zit die achterin het klepje.

6 jaar geleden

Reactie op marleenr20

Rond de 3 maanden mag de verkleiner eruit. Dat moet ook in het boekje staan ...
Ja die kan ik dus niet meer vinden 😂 iets met nesteldrang en zwangerschapsdementie.

6 jaar geleden

Wij hebben hem er met 10 weken uit gehaald omdat onze zoon een beetje krap zat en het niet meer prettig vond om in de maxicosi te zitten.

6 jaar geleden

In de Maxi-Cosi verkleiner zit een kussentje. Die kun je eruit halen. Wij hebben die eruit gehaald. Maar de verkleiner zelf gebruiken we op advies van de fysio nog wel. Ons zoontje lag soms wat scheef en heeft nekklachten. Vandaar.

6 jaar geleden

Als het hoofdje boven de rand uit komt. Ik heb hem er nog in zoontje is 10 weken maar zit net pas in maatje 56

6 jaar geleden

Ik heb hem eruit gehaald omdat ik vaak lange ritten doe. Ik merkte dat hij het veel te warm had door die verkleinen. Zoontje is nu 13weken en leg hem nu zonder verkleinen erin :-) lijkt goed te gaan

6 jaar geleden

Wij hebben afgelopen week de verkleiner eruit gehaald. Ze is woensdag 12 weken. Ik merkte dat haar schouders wat krap zaten en nu zit ze een stuk beter.

6 jaar geleden

Wij hebben de verkleiner er nog in. Zoon is nu 10weken. Ben zo bang dat het hoofdje alle kanten op vliegt als de verkleiner eruit is..

6 jaar geleden

Hier al er uit zoontje ook 10 wk maar 67 cm 6,5 kilo grote kerel je merkt als ze echt heel.krap zitten

6 jaar geleden

In de Maxi-Cosi verkleiner zit een kussentje. Die kun je eruit halen. Wij h ...
Dat hebben wij ook gedaan en functioneert super!

6 jaar geleden

Heeft 1 van jullie ook de cybex autostoel want zover ik weet kan die hoofdsteun er niet uit en mijn zoon zit best krap en zweet erg erin.

6 jaar geleden

Reactie op baby dokay

Heeft 1 van jullie ook de cybex autostoel want zover ik weet kan die hoofds ...
Misschien de hoofdsteun al iets omhoog doen? Ik weet niet hoe oud je kindje is. Voor het zweten help de aeromoov echt heel goed!

6 jaar geleden

Reactie op irissb

Ja die kan ik dus niet meer vinden 😂 iets met nesteldrang en zwangerschaps ...
Online handleiding of site van maxi cosi zelf misschien

6 jaar geleden

Reactie op marleenr20

Online handleiding of site van maxi cosi zelf misschien
Ja ik had hem al opgezocht. Er werd aangeraden vanaf 60cm de verkleiner eruit te halen. Dit heb ik nu dus ook maar gedaan 😊 zijn nog niet met de auto weggeweest daarna dus ben benieuwd hoe ze er van de week in zit.

6 jaar geleden

Heeft elke maxi cosi een verkleiner

5 jaar geleden

Reactie op bin

Heeft elke maxi cosi een verkleiner
Normaal gesproken wel. Maar elke merk heeft zijn eigen soort. Welke stoel heb je?

5 jaar geleden

Reactie op marleenr20

Normaal gesproken wel. Maar elke merk heeft zijn eigen soort. Welke stoel ...
Kinderkraft