82 Reacties

6 jaar geleden

Ik ontbijt elke ochtend met formula1 vanille van herbalife als aanvulling op mijn ontbij. Daarin zitten aardig wat vitamines etc. Daarnaast eet ik gewoon normaal en probeer ik zoveel mogelijk te variëren om zoveel mogelijk binnen te krijgen ik hoef daarom eigenlujk niet iets anders bij te slikken. Ik slik foliumzuur bij en toch b12. B12 omdat ik plantaardig eet. Moet nog wel navragen hoe het zit met de combinatie van deze twee. Daar had ik iets over gehoord..

6 jaar geleden

Ik slik sinds januari (toen begonnen met proberen) dagelijks een tablet foliumzuur waar ook vitamine D in zit van de kruidvat.

6 jaar geleden

Je moet sowieso foliumzuur slikken de eerste 3 maanden ter voorkoming van een open ruggetje geloof ik. Ik neem een multivitamin voor zwangeren.

6 jaar geleden

Gravitamon.

6 jaar geleden

Ik neem elke dag een vitamine pil van Davitamon ‘Mama’. Hier zit alles in :)

6 jaar geleden

Zwangerschapsvitamines van VSM en visolie supplementen

6 jaar geleden

Yep,elke dag finndal zwanger met foliumzuur, D vitamine en visolie ruikt verschrikkelijk🙈 maar alles voor de kleine🥰😊

6 jaar geleden

Foliumzuur is het enige die ik neem

6 jaar geleden

Ik neem mama davitamon pilletjes. (Zie foto) Combinatie van vitamines, mineralen, extra foliumzuur en vitamine d3. Misschien een handige tip: Ik heb ook op de pillenstrip de data geschreven zodat ik kan zien of ik er 1 vergeten ben ja of nee en of ik het die avond alsnog in kan nemen :) Succes hoor. Xx

6 jaar geleden

Ik heb last van hooikoorts en neem normaal Bellozal maar op de bijsluiter staat niets over zwangerschap en huisdokter + gynaecoloog beiden in verlof... iemand ervaring met hooikoorts medicatie tijdens de zwangerschap?

6 jaar geleden

Reactie op CharlotteV

Ik heb last van hooikoorts en neem normaal Bellozal maar op de bijsluiter s ...
Even de apotheker raadplegen?

6 jaar geleden

Reactie op CharlotteV

Zwangerschap, borstvoeding en vruchtbaarheid  Er zijn geen of een beperkte hoeveelheid gegevens over het gebruik van bilastine bij zwangere vrouwen en gedurende de borstvoeding en over het effect op de vruchtbaarheid. Bent u zwanger, denkt u zwanger te zijn, wilt u zwanger worden of geeft u borstvoeding? Neem dan contact op met uw arts voordat u dit geneesmiddel gebruikt. Neem contact op met uw arts of apotheker voordat u een geneesmiddel gebruikt. Heeft je huisarts een vervanger of waarnemend arts die je mag bellen?

6 jaar geleden

Foliumzuur en gember suplementen tegen de misselijkheid;).

6 jaar geleden

Ik slik momenteel nog Davitamon Forte. Deze slikte ik hiervoor ook al. Gelukkig zit hier ook genoeg foliumzuur in! Na de eerste echo stap ik waarschijnlijk over naar Davitamon Mama.

6 jaar geleden

Ik slik Davitamon compleet mama met omega-3 visolie.

6 jaar geleden

Reactie op CharlotteV

Ik gebruik prevalin neusspray. Prevalin oogdruppels zijn er ook maar ik ben niet zeker of deze wel kunnen, niet erg duidelijk in de bijsluiter. neusspray mag wel, de medicatie van de huisarts mag niet tijdens zwangerschap.

6 jaar geleden

Reactie op CharlotteV

Er zijn altijd plaatsvervangers beschikbaar tijdens verlofperioden dus bij twijfel of je medicatie kan gebruiken zou ik toch eerder onbekenden daar raadplegen dan onbekenden op een forum. Als medicatie tijdens de zwangerschap wordt afgeraden lijkt het mij dat dit in de bijsluiter moet staan, zo niet kan het dus? Maar ja, ik ben een leek. Sterkte

6 jaar geleden

Ik slik foliumzuur met vitamine D, vitamine C, en omdat ik vegetariër ben ook ijzer en vitamine b12

6 jaar geleden

Davitamon mamma met visolie.

6 jaar geleden

Gravitamon