21 Reacties
6 jaar geleden
Hier ook precies hetzelfde, daarom kies ik er nu voor om maar niet meer standaard te gaan wandelen. Ik vind goed slapen belangrijker, omdat ze ook weer slecht drinkt als ze te moe is. Ze is nu 10 weken oud
6 jaar geleden
Hier doen we alles in de draagzak. Ik heb geen tijd voor slaap training, mijn peuter neemt veel tijd in beslag. Hij trekt dat huilen ook niet, ik ook niet trouwens. Dus voorlopig de meeste dutjes in de draagzak. Iedereen blij, ze is 7 weken.
6 jaar geleden
Reactie op AlexenOllie
Hier doen we alles in de draagzak. Ik heb geen tijd voor slaap training, mi ...
Hier precies zo. Vond slaaptraining bij de eerste al stom. Nu met nr 2 van 8wk en een kindje van bijna 2 onmogelijk 😅
6 jaar geleden
Hier precies zo. Vond slaaptraining bij de eerste al stom. Nu met nr 2 van ...
Scheelt echt als het je tweede is he?! Bij de eerste was ik zo onzeker en dacht ik dat dat echt belangrijk was. Nu weet ik dat het vanzelf goed komt en liggen mijn prioriteiten ergens anders. Het leven is zwaar genoeg zonder slaap training haha!
6 jaar geleden
Hoi! Kan me voorstellen dat je dat inderdaad lastig vind.. als ze voor de rest van de dag haar dutjes goed doet, misschien proberen niet al teveel zorgen over te maken en haar gewoon lekker bij je dragen of op de arm? Een van de beste tips die ik van een van de vrouwen hier gehad heb is, probeer het te accepteren en los te laten. Baby’tjes doen wat ze zelf willen, en al helemaal niets volgens de boekjes die we allemaal waarschijnlijk weleens gelezen hebben 😅 ik merkte ook toen mijn baby een week of 6 was hij langer wakker begon te blijven tussen de voedingen door, en vond dat ook heel lastig omdat ik wilde dat hij sliep. Ik probeer mezelf voor te houden als dat 1 of 2 keer per dag voorkomt en de rest slapen ze wel lekker, het oke is 🙂 wellicht kan een sprongetje ook meespelen wat ze rond de leeftijd van 5-6 weken hebben? Succes, en je doet het goed! Meer dan je best kan je niet doen. 😘
6 jaar geleden
Reactie op AlexenOllie
Scheelt echt als het je tweede is he?! Bij de eerste was ik zo onzeker en d ...
Is zo anders idd... tjonge maakte me bij de 1e overal druk om en vond dat ze van alles moest:slapen in haar eentje op vaste tijd of bij elk gaapje (net welk boek ik op dat moment las) vast ritme bij wakker worden ( knuffelen, voeding, luier ...of hoe zat het ook alweer) man man gek werd ik ervan. Nu slaapt hij maar net hoe het uitkomt... in drager of in bedje.... of niet als het niet lukt.... luiers.... tja we hebben nu iets vaker lekkage.... Maar weet je.... t kind is zo blij en wij zijn zo chill.... Zo anders dan toen 🙈
6 jaar geleden
Onze zoon heeft dat ook. Wordt wakker zodra de wagen stil staat en slaapt daarna amper. Ik heb het wandelen even uitgesteld en nu hij 8 weken is doe ik het 10 minuutjes na zn fles voor max 30 min. Dan kan is hij nog wakker als ik terugkom en wil hij makkelijk slapen. Dus ik wandel in zn "wakkertijd" en net voordat hij wil slapen ben ik weer thuis.
6 jaar geleden
Hoi meiden, ik zie hier een paar keer het woord slaaptraining voorbij komen, mag ik vragen wat jullie daarmee bedoelen en is dat iets wat je moet oefenen oid?
Ip begint mijn zoontje zijn slaapje altijd in zn eigen bedje maar lukt het hem niet, haal ik hem er gewoon uit en slaapt hij op mijn arm of in de wagenbak. Maar dat is dus misschien niet de bedoeling? 😅
6 jaar geleden
Hoi meiden, ik zie hier een paar keer het woord slaaptraining voorbij komen ...
Jawel! Juist lekker doen als dat werkt 😉 veel zullen het niet met mij eens zijn maar volg de behoeftes van je baby, huilen betekent troosten vind ik persoonlijk. Dat slapen gaan ze vanzelf snappen als je gewoon af en toe blijft proberen weg te leggen. Uiteindelijk gaan ze écht slapen zonder dat ze getraind hoeven te worden
6 jaar geleden
Jawel! Juist lekker doen als dat werkt 😉 veel zullen het niet met mij een ...
Dat gevoel heb ik dus ook, wordt erg moe en onzeker van al dat ‘moeten’ daar wordt mijn baby niet blij van en ik dus ook niet. Het is mijn 1ste, dus vind het lastig om mijn eigen gevoel te volgen, aangezien iedereen er een mening over hebt hoe je het zou ‘moeten’ doen. Daarom fijn te horen dat dit dus gewoon helemaal oke is. En hoe het dan gaat als ik weer moet gaan werken zien we dan wel weer 😇. Wil mijn verlof niet overschaduwen door al dat ge-moet heb ik besloten.
6 jaar geleden
Dat gevoel heb ik dus ook, wordt erg moe en onzeker van al dat ‘moeten’ daa ...
Verstandig. Bij mijn eerste mij ook veel te gek laten maken. Ook continue idee dat we het niet goed genoeg deden en wat nou als ik weer ga werken en ze doet het nog niet zoals men zegt dat het hoort. Toen pas laatste 2wk van mijn verlof besloten daar helemaal klaar mee te zijn.... en wat waren dat heerlijk relaxte weken... en laatste week deed ze het ineens gewoon uitzichzelf.... je doet het dus super! 💋 gewoon lekker genieten van elkaar
6 jaar geleden
Dat gevoel heb ik dus ook, wordt erg moe en onzeker van al dat ‘moeten’ daa ...
Goed zo! ❤