Hoihoi! Onze dame heeft enorm veel last van haar tanden. We hebben al dentinox en een zetpil gegeven maar gilt het uit bij naar bed gaan en kwijlt enorm. We hebben antibiotica voor dubbele oorontsteking maar die slaat aan.. het huilen is ook alleen in de avonden. Nu maar een rondje gereden om haar in slaap te krijgen 🙈
Je kan nog chamomile d6 homeopatische korreltjes geven. Dat werkt bij ons heel goed. Het is de Duitse naam weet niet of het daaronder ook in NL te krijgen is.
Arme meid :( Die van ons heeft er ook zo een last van. Koude yoghurt of een paar hapjes van nestle aarbei yoghurt helpt hier een beetje. Tandgel van VSM smeren voor slapen gaan en ik geef vloeibaar paracetemol. Helemaal weg gaat het niet maar hij slaapt wel :(.
Ah wat heftig voor jullie! Ook nog eens een dubbele oorontsteking.. ons meisje heeft op dit moment ook super veel last van haar tandjes en krijst het soms uit van de pijn. Wij geven haar ook een zetpil, spul voor op haar tandvlees en knuffelen haar veel. Van een vriendin kreeg ik de tip om haar op een stuk koude komkommer te laten sabbelen, dat helpt tegen de pijn. Maar echt een tip voor het slapen... Denk blijven knuffelen tot de zetpil werkt. En hopelijk is het snel weer over voor jullie allemaal!! Succes.
Voor oorpijn kan je moedermelk druppelen (helpt enorm) (als je t zelf niet hebt misschien van iemand anders een paar druppel?)
En tegen tandpijn heb ik zelf kruidnagel (een paar) in olijfolie laten weken en die olie gesmeerd. Helpt ook veel. Kruidnagel is pijnstillend voor tandpijn.
Wat rottig dat de behandeling van de oorontsteking niet werkt. Normaal werkt de ab binnen 48 uur. Misschien kijken of je morgen nog een consult bij de ha kunt krijgen? Tegen tandpijn doen wij paracetamol. Maar toen hij oorpijn had deed dat ook niet alles.