15 Reacties

5 jaar geleden

Je kan nog chamomile d6 homeopatische korreltjes geven. Dat werkt bij ons heel goed. Het is de Duitse naam weet niet of het daaronder ook in NL te krijgen is.

5 jaar geleden

Arme meid :( Die van ons heeft er ook zo een last van. Koude yoghurt of een paar hapjes van nestle aarbei yoghurt helpt hier een beetje. Tandgel van VSM smeren voor slapen gaan en ik geef vloeibaar paracetemol. Helemaal weg gaat het niet maar hij slaapt wel :(.

5 jaar geleden

Ah wat heftig voor jullie! Ook nog eens een dubbele oorontsteking.. ons meisje heeft op dit moment ook super veel last van haar tandjes en krijst het soms uit van de pijn. Wij geven haar ook een zetpil, spul voor op haar tandvlees en knuffelen haar veel. Van een vriendin kreeg ik de tip om haar op een stuk koude komkommer te laten sabbelen, dat helpt tegen de pijn. Maar echt een tip voor het slapen... Denk blijven knuffelen tot de zetpil werkt. En hopelijk is het snel weer over voor jullie allemaal!! Succes.

5 jaar geleden

Voor oorpijn kan je moedermelk druppelen (helpt enorm) (als je t zelf niet hebt misschien van iemand anders een paar druppel?) En tegen tandpijn heb ik zelf kruidnagel (een paar) in olijfolie laten weken en die olie gesmeerd. Helpt ook veel. Kruidnagel is pijnstillend voor tandpijn.

5 jaar geleden

Reactie op LotteD

Ah wat heftig voor jullie! Ook nog eens een dubbele oorontsteking.. ons mei ...
Ja ze was doodziek op haar verjaardag woensdag, zo sneu.. met 40.4 koorts bij de huisarts gezeten:( en dan nu dit.. arm ding

VRIEND

5 jaar geleden

Wat rottig dat de behandeling van de oorontsteking niet werkt. Normaal werkt de ab binnen 48 uur. Misschien kijken of je morgen nog een consult bij de ha kunt krijgen? Tegen tandpijn doen wij paracetamol. Maar toen hij oorpijn had deed dat ook niet alles.

5 jaar geleden

Deze al geprobeerd? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar vrienden zweren erbij! En een bijtring in de diepvries leggen...

5 jaar geleden

Reactie op Siimone

Deze al geprobeerd? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar vrienden zwere ...
Ja die werkt hier niet echt..bijtring mogen alleen in koelkast toch?,

5 jaar geleden

Washandje nat maken en in de koelkast/vriezer leggen. Kunnen ze lekker op kauwen

5 jaar geleden

Bij ons werkt Gengigel echt fantastisch! 🙌 Bij beide kids overigens

5 jaar geleden

Dentonix doet echt wonderen bij ons!

5 jaar geleden

Wij gebruiken chamodent van VSM voor de tanden

5 jaar geleden

Wij gebruiken chamodent van VSM voor de tanden
Deze heb ik nu ook gekocht, ben benieuwd!

5 jaar geleden

Ik heb een zakje ijsblokjes in de vriezer, die snijd ik dan iets kleiner zodat het in deze speen past. Werkt echt heel goed.

5 jaar geleden

Reactie op Nettuhnonam

Je kan nog chamomile d6 homeopatische korreltjes geven. Dat werkt bij ons h ...
Waar haal je deze? Want zou hier ook wel van pas komen =)