34 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Heel veel tijd en geduld. Hier zitten in de kinderstoel. Grote plastic slab voor. En normale (plastic) beker zodat ze er wat uit kan opzuigen. Natte bende maar beste manier om direct uit een beker te leren drinken. Al weken bezig en drinkt nog maar heel klein beetje. Maar snapt het concept al wel.
5 jaar geleden
Qua 'inname' heb ik een muk bekertje, met tuitje. Lijkt op een beetje op een flesje, maar net anders genoeg (want deze baby werd bóós als ik een beetje water aanbood in z'n gewone difraxflesje deed, zo van "waar is de rest ?!").
Leren uit een klein bekertje een grote plensbende, dus dat doe ik sóms 🤣
5 jaar geleden
Reactie op irissb
Wij hebben deze drinkbeker van munchkin en die gaat super. Ik raad die echt ...

Deze hebben wij ook maar heb het idee dat onze dochter er niets uit krijgt! Snapte die van jullie wel gelijk hoe het werkt of heb je dat aangeleerd ofzo? Ben al een paar weken bezig, dochter is net 7 maanden..
5 jaar geleden
Ik heb een drinkbeker aangeschaft van Nuby met 2 soorten tuut. Uit haar normale fles leek zij het niet willen drinken. Uit de drinkbeker drinkt ze soms wel en soms spuugt ze ook alles uit.
Soms druk ik die tuut in zodat het water in haar mond spuit als ik het idee heb dat ze hele dag niet genoeg water op heeft. Weet zelf ook niet wat ik kan doen.
Zelf denk ik dat het wat tijd gaat kosten. Alles is zo nieuw zoals fruit groente papjes en brood. Is te veel heb ik het idee
5 jaar geleden
Reactie op Lynn24
Hier hetzelfde, beker wordt nat, maar volgens mij alleen van het sabbelen e ...
Ja dat is hier ook zo! Misschien maar blijven proberen?
5 jaar geleden
Reactie op Mamaaaavan2
Deze hebben wij ook maar heb het idee dat onze dochter er niets uit krijgt! ...
Wij hebben hetzelfde! Ze bijt er vooral op maar zuigt niet waardoor ze er niks uit krijgt. Wij hebben nu een gewone tuit beker waar het water dus geleidelijk uit loopt als je hem kantelt. Dan is het een iets minder natte bende als een gewone plastic beker. Komt vanzelf wel!
5 jaar geleden
Mijn zoontje wilt ook geen water uit een flesje drinken ik geef nu bij het eten een laat lepels met water, soms spuugt hij het gewoon uit maar alle beetjes helpen☺️ ik blijf proberen
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op irissb
Wij hebben deze drinkbeker van munchkin en die gaat super. Ik raad die echt ...

Hier ook, heerlijke beker.
Leuk om te oefenen, en ja een natte boel wordt het toch voorlopig nog wel ff.
Ik geef ook thee met een smaakje uit deze beker, wel goed afwassen erna.
Na elk hapje of tussendoortje geef ik met de beker een paar slokjes
Wordt vanzelf meer