27 Reacties

5 jaar geleden

Hallo Hier een cynische mama... het wipstoeltje was ons ook aangeraden en ik moet met grief zeggen dat het effectief zijn geld waard is! Er zijn 3 standen voorzien zodat je alles kunt aanpassen aan de noden van het kind. Als je kindje beweegt, beweegt de wipstoel mee... wat plezier garandeert.. wij kunnen alvast niet meer zonder en nemen het wipstoeltje overal mee naartoe... hopelijk ben je hier iets mee

5 jaar geleden

Wij maken er ook veel gebruik van

5 jaar geleden

Wij hebben hem ook. Super blij mee

5 jaar geleden

Heel handig stoeltje, alleen mijn dochtertje is hem meestal wel na een half uurtje zat

5 jaar geleden

HeleMaal super deze wipstoel , heb hem voor me eerste dochter gekocht en gebruikt tot ze er echt niet meer inpaste , nu bij me 2e dochtertje gebruik ik hem ook weer 🤗

5 jaar geleden

Wij gebruiken zelf de nuna leaf ook een aanrader!!! Je geeft het stoeltje een duwtje en deze blijft een poosje door bewegen.. als een vallende bladje heen en weer! En deze is tot 60 kg dus onze oudste zoon (4 jaar) zit er ook regelmatig in 🙈

5 jaar geleden

Wij hebben er ook 1, heel blij mee. Ook heel makkelijk mee te nemen. Vond de hoes niet heel mooi maar via marktplaats zo iemand gevonden die hoezen helemaal naar eigen smaak voor je maakt (ook nog goedkoper dan die van Ukje)

5 jaar geleden

Reactie op Marloes711

Wij hebben er ook 1, heel blij mee. Ook heel makkelijk mee te nemen. Vond d ...
Ohh das interessant! Wie maakt die hoezen?

5 jaar geleden

Wij gebruiken de wipstoel ook voor onze dochter! Ideaal wipstoeltje en fijn dat je em kan inklappen en meenemen!

5 jaar geleden

Wij zijn ook grote fan! Mijn dochter heeft reflux en dit is enige alternatief naast het rondlopen voor 40 min na het eten

5 jaar geleden

Ik heb er ook een, en vind hem ideaal als ik even m'n handen vrij wil hebben. In de badkamer als ik wil douchen of m'n oudste in bad wil doen, op zolder als ik de was wil ophangen of als ik even iets achter de computer moet doen. M'n dochter zit er zo een kwartier tot half uur heel tevreden in, dus genoeg tijd voor de meeste van deze klusjes. En als je ergens op bezoek gaat, klap je hem heel plat in en neem je hem zo mee.

5 jaar geleden

Grote fan! Beste wipper ever!

5 jaar geleden

Reactie op Roosje1983

Je hebt voor die wippers toch heel veel keuze in hoes? Wij hebben er 2 verschillende en konden kiezen uit een hoop leuke motiefjes en kleurtjes.

5 jaar geleden

Heeeeel grote fan hier !! Er staan nog 2 wippers bij een oma en opa en voor de andere opa's en oma's nemen we de wipper mee.

5 jaar geleden

Wij hadden eerst een ander wippertje gekocht waar hij niet graag inzat. In het ziekenhuis hadden ze de babybjörn en daar zat hij wel graag in, dus hebben we die ook maar aangeschaft!

5 jaar geleden

Geweldig stoeltje, m’n oudste zoon heeft daar vanaf een week of 6 tot het niet meer ging in gezeten 😆. Nu ook m’n tweeling, super blij met deze aankoop geweest . Ook voor het eerste hapje in te geven, super fijn .

5 jaar geleden

Hier zo blij met dit stoeltje. Vandaag opa en oma een cadeau gegeven voor als de kleinkindjes komen. Fijn in gebruik en ideaal op te bergen. Onze kleine meid van 9 weken zit er graag in.

5 jaar geleden

Reactie op Roosje1983

5 jaar geleden

Wij hebben een stoeltje op mp gekocht en een nieuwe hoes via bol.com van babybjorn zelf. Scheelt je wat euro's :)

5 jaar geleden

Ik gebruik de wipstoel van babybjorn. Ik heb nooit een ander gebruikt, maar ben er heel erg blij mee. Geen minpunten eigenlijk. De kleine zit er heerlijk relaxt in.