29 Reacties
5 jaar geleden
Ik herken dit totaal niet maar ben dan ook bijna 9 maanden ziek geweest, veel pijn gehad en de bevalling was ook niet geweldig 🙄 ik zou t niet meer over willen doen.. Maar hoor genoeg vrouwen om mij heen die het zelfde hebben als jij! Mijn beste vriendin vind zwanger zijn ook geweldig! Na de eerste (ook een jongetje) miste zij haar zwangerbuik ook heel erg, heeft wel nog 2 jaar geduurd voordat ze aan de 2de begonnen.. Denk dat dat gewoon een gevoel is en niet zozeer klapperende eierstokken haha
5 jaar geleden
Hahaha, voor mij ook herkenbaar.
Het is voor mij 3 maanden geleden, maar heb ook een vlekkenloze zwangerschap en super snelle 'makkelijke' bevalling gehad..
Dus de zwangerschap en buik (vooral de bewegingen) missen, doe ik zeker.
Maar geniet daarentegen ook heerlijk van mijn mannetje en zijn ontwikkelingen🥰🥰
5 jaar geleden
Ik heb een vreselijke zwangerschap gehad (alleen maar overgeven, veel harde buiken, een te kleine placenta en dus baby, zwangerschapsvergiftiging en elke symptoom die daarbij hoort)
Maar ik ben ook zo jaloers op zwangere vrouwen om mij heen haha! Ik wil zo graag weer even terug naar t moment dat hij nog veilig in mijn buik zat, ookal heb ik 8 maanden lang enorm afgezien ik zou zo graag weer eventjes terug willen🥰
5 jaar geleden
Ons meisje is bijna 3mnd. Maar af en toe mis ik mn zwangerschap ook. Zo bijzonder, vooral het trappelen. Had zelf de normale kwaaltjes zoals moe enz. En nu weer alles kunnen eten en normaal 2 trappen op kunnen is wel fijn. Maar voelt soms leeg. Al is het elke dag genieten dat onze kleine meid er is. Nu weer zwanger is beetje vroeg maar als ik het over paar maanden weer zou zijn zou ik het niet erg vinden😍
5 jaar geleden
Heel erg herkenbaar. Schaam me soms dat ik dat gevoel heb. Maar gelukkig ben ik niet de enige:) Ook voor mij ging de zwangerschap heel goed en de bevalling zoals ik hem heb gehad zou ik hem iedereen gunnen. Ook was de zwangerschap natuurlijk in een corona vrije tijd. Ik denk gewoon met heel veel liefde terug aan die tijd, maar geniet nu natuurlijk ook van onze kleine meid!!
5 jaar geleden
Ik had dit ook na de eerste, we wisten ook dat we niet heel lang wilden wachten met een tweede. Nu is ons tweede zoontje 3 maanden en voelen we ons compleet als gezin. Wij zijn ouders voor iets oudere kinderen, we hebben minder met de baby en peuterleeftijd, dus van mij mag de tijd iets sneller gaan.. 🙈 ik verlang nu ook niet meer terug naar het zwanger zijn en wil juist lekker genieten van de opgroeiende kids.. 😊
VRIEND
5 jaar geleden
Jaaaaa dit herken ik helemaal!! Ik doe nu aan MamaFit, maar door corona is dat buiten samengevoegd met ZwangerFit en dan kan ik ook heel jaloers zijn op al die mooie buikjes!!! Ik geniet enorm van mijn zoontje, maar ik mis mijn buik ook. Ik vond het zo'n bijzondere en mooie ervaring! Wij wachten zeker nog wel even met een tweede, omdat 2 baby's mij wel heel pittig lijkt. Maar anders zou ik nu best wel weer zwanger willen zijn hoor😅
5 jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 20 wkn. Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die soms heimwee heeft naar haar zwangerschap en het getrappel in mijn buik. Mijn zoontje zou ik zeker voor geen goud willen missen, maar lichamelijk voelde ik mijn tijdens mijn zwangerschap beter als nu ik bevallen ben.😕
En toen had ik nog een excuus voor mijn buik 🤣
5 jaar geleden
Zelf vind ik zwanger zijn niet geweldig. Bij beide zwangerschappen veel klachten. Toch als ik andere zwangere zie mis ik het een beetje. Is zo'n bijzondere tijd. Terwijl ik mezelf nooit bijzonder voelde tijdens zwangerschap. 😅 Wel vind ik het ontzettend jammer dat ik bij onze jongste niet meer vlak voor de bevalling bewust zijn bewegingen heb opgeslagen. Bij onze oudste had ik een moment tijdens de bevalling dat ik hem voelde en nog even tegen hem praatte. Bij onze jongste is dat allemaal te snel gegaan waardoor ik dat gemist heb.
5 jaar geleden
Ik heb dit ook heel erg. Ookal ben ik lang ziek geweest en vond ik alles verschrikkelijk behalve me mooie buik en de bewegingen van mn zoontje en dat mn lichaam hem maakte maar ik mis het wel
VRIEND
5 jaar geleden
Nee, ik mis de buik niet echt. Ik vond het de dag na de bevalling al fijn dat ik niet meer elk half uur hoefde te plassen en weer mijn veters kon strikken. Verder had ik ook ontzettend veel harde buiken en dat gevoel mis is ook niet. Placenta lag aan de voorkant, dus ik voelde veel meer harde buiken dan gezellige babyschopjes.
5 jaar geleden
Ik was zo blij dat ik die buik kwijt was en weer zonder hijgen de trap op kon. Maar gisteren zag ik een filmpje van m'n zwangere buik in de laatste weken, die enorm beweegt en toen kreeg ik ineens een enorm heimwee-gevoel naar die bewegingen 😬
5 jaar geleden
Haha zooo alsof ik het zelf getypt heb dit😂 alleen dan dochter ipv zoon😊
Dus, ja.. dit herken ik heel erg🤭
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb het ook! Zo'n bijzondere periode. Heb er erg van genoten, beide zwangerschappen zonder kwaaltjes en twee mooie bevallingen. Ik hoop dat ik nog een keer mag, krijg buikpijn bij het idee dat dat stuk van m'n leven nu klaar zou zijn. Inderdaad een soort heimwee naar mijn buik, haha.
5 jaar geleden
Reactie op Boubou
Nee, ik mis de buik niet echt. Ik vond het de dag na de bevalling al fijn d ...
Hier precies het zelfde. Ik had ook de placenta aan de voorkant, in plaats van gezellige schopjes werd ik vol in mijn ribben gebeukt op het laatst en veel harde buiken inderdaad.
VRIEND
5 jaar geleden
Ja herkenbaar! Ik heb een hele mooie/fijne zwangerschap gehad en een leuke tijd eraan beleeft. En het was makkelijk dat de baby nog lekker in je buik zat. Maar nu ben ik ook wel weer blij dat ik m’n lichaam/conditie weer een beetje aan het terugkrijgen ben. En het is zo heerlijk om te zien dat onze baby zo hard groeit en het zo goed doet! We genieten elke dag zoveel van haar... zoveel liefde 💕
5 jaar geleden
Nee helemaal niet hahaha! Geen leuke of pijnloze zwangerschap gehad. Alle kwaaltjes in het boekje.. van vaak ook nog tegelijk. 8 maanden rot gevoeld, was direct na de geboorte opgelucht dat mijn lijf weer van mij is 🙈. Wel blij te lezen dat het dus ook echt heeel anders kan ! ;)