20 Reacties

6 jaar geleden

Ze mogen officieel nog niet in zwembad....pas na de entingen en als ze 12 weken zijn...temp bad moet 36 zijn als je het toch doet...

6 jaar geleden

Ik wou ook met de baby in bad maar helaas mag die nog niet in een badje

6 jaar geleden

Je kunt ze eventueel wel in zo'n plastic opbergbox zetten met wat water erin. Verder zou ik ze ook nog niet echt in een badje laten

6 jaar geleden

Wij kochten een klein badje in de hema. Niet te veel water in en goed op temperatuur, was zalig! Is toch hetzelfde als in bad gaan eigenlijk?

6 jaar geleden

In het babybadje of tummytub. En anders hebben ze bij de action kleine zwembadjes

6 jaar geleden

Reactie op Tamaradave

Ze mogen officieel nog niet in zwembad....pas na de entingen en als ze 12 w ...
Als je zelf de kinkhoest prik heb gehad tijdens je zwangerschap dan mag het wel. Dan zijn ze ingeënt voor de eerste ronde. En daarbij vanaf 8 weken mag je ook babyzwemmen. Dus het kan wel

6 jaar geleden

Ik heb een badje van intex.. +/- 61x22 cm speciaal voor babys🤗

6 jaar geleden

Gewoon zorgen dat de temperatuur goed is.. En denk dat t met niet mogen meer om openbare zwembaden etc gaat!

6 jaar geleden

Ik zou zo een zandbakschelp halen en hem daarin doen. Of gewoon zijn eigen baby badje..

6 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar voor een paar euro een klein badje bij Kruidvat gekocht. We hebben m nu weer opgezet. Hartstikke leuk

6 jaar geleden

Gewoon het badje waar die in bad gaat gebruikt mn tante

6 jaar geleden

Kruidvat of een speelgoedwinkel hebben van die mini baby badjes voor een paar euro. Dan kan je zelf nog net je voeten erbij doen😂

6 jaar geleden

Ik heb laatst een mini badje gekocht bij de kruidvat voor 2 euro.

6 jaar geleden

Bij de kruidvat had je van zon kleine opblaasbare badjes voor 2 euro

6 jaar geleden

Van stokke heb je een vouw badje.. is ook makkelijk op te ruimen (neemt weinig ruimte in beslag)

6 jaar geleden

Reactie op San - G

In het babybadje of tummytub. En anders hebben ze bij de action kleine zwem ...
Ja tummytub heb ik al gekocht zal wel ff bij de action gaan kijken

6 jaar geleden

Reactie op Siimone

Gewoon zorgen dat de temperatuur goed is.. En denk dat t met niet mogen mee ...
Thankss ja idd openbare zwembaden vermihd ik de aankomende maanden nog

6 jaar geleden

Ik zie toevallig in de folder van het Kruidvat deze aanbieding staan. Voor maar 6 euro! De actie loopt van morgen tot 5 juli.

6 jaar geleden

Ik heb deze ideaal omdat er een dakje op zit maar ook omdat je de bodem kan opblazen en het dus zachter is in vergelijking met andere badjes

6 jaar geleden

Decathlon opvouwbaar badje! Die hoef je niet op te blazen :)