Hoi dames. Wij hebben vandaag een groot zwembad gekocht om deze warme dagen door te komen. Hoe doen jullie dit zelf met jullie kids? Onze meid is bijna 5 maanden en hebben een band gekocht dat ze kan dobberen..is het water te koud voor haar met dit weer ?
Hoi hoi die van ons is 4 1/2 maand en ons zwembad staat vanaf mei. Met 3 maanden hebben we haar er met die warmte in gedaan. Eerst voetjes langzaam wat meer goed opletten dat ze geen blauwe lipjes krijgt of gaat rillen en niet te lang. Ze vind het heerlijk overigens. Geniet ervan!
Is ideaal voor hen :). Onze jongen ook bijna 5 maanden. Wel hebben we het water op temperatuur laten komen ongeveer 32 graden zodat het niet te koud is. Wij gebruiken ook een zwemband zit hij heel graag in :)
Ben ik de enige die smiddags echt niet naar buiten gaat 🙈 we hebben tuin op het zuiden en is echt bloedheet, wil zelf al niet eens
Vanmorgen vroeg lekker wezen wandelen en buiten op de speelmat maar verder blijven wij binnen 🥵
Het was even wennen, maar uiteindelijk goedgekeurd :D Lekker samen in een groot badje. Ze kan met de voeten op de bodem komen, maar houdt ze vaak omhoog :)
Mss gwn badje buite zette en kindje daarin verfrissen? Of klein zwembadje kopen waar paar emmers water inkunnen. Ik zou ze er niet inzette als er net koud water in zit. Regenwater kan geen kwaad zolang ze niet drinken van het water lijkt mij.
Ben ik de enige die smiddags echt niet naar buiten gaat 🙈 we hebben tuin o ...
Wij gaan pas naar buiten als alles in de schaduw ligt (tuin op het oosten) en 's morgens vroeg onder de overkapping in de schaduw. Gisteren helemaal niet buiten geweest, dus even afwachten of het straks nog wat wordt...