43 Reacties

5 jaar geleden

Hoi hoi die van ons is 4 1/2 maand en ons zwembad staat vanaf mei. Met 3 maanden hebben we haar er met die warmte in gedaan. Eerst voetjes langzaam wat meer goed opletten dat ze geen blauwe lipjes krijgt of gaat rillen en niet te lang. Ze vind het heerlijk overigens. Geniet ervan!

5 jaar geleden

Hoe warm is het water? Hier gisteren 30gr Papa pakte ze dan eens bij hem in het water.

5 jaar geleden

Reactie op Annoeska

Hoe warm is het water? Hier gisteren 30gr Papa pakte ze dan eens bij hem in ...
Bij ons zijn we het zwembad nu aan het vullen

5 jaar geleden

Is ideaal voor hen :). Onze jongen ook bijna 5 maanden. Wel hebben we het water op temperatuur laten komen ongeveer 32 graden zodat het niet te koud is. Wij gebruiken ook een zwemband zit hij heel graag in :)

5 jaar geleden

Reactie op Celien__

Is ideaal voor hen :). Onze jongen ook bijna 5 maanden. Wel hebben we het w ...
Hoe warm je het zwembad op als ik vragen mag ?

5 jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Hoe warm je het zwembad op als ik vragen mag ?
Met heet water bij vullen

5 jaar geleden

Met heet water bij vullen
Ja wij hebben een bad van diameter 274 haha

5 jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Ja wij hebben een bad van diameter 274 haha
Heb het hier helemaal slecht. Warm water doet het vandaag niet, net wanneer we het bad vullen. Ben nu water aan het koken 🙃 wat een hel

5 jaar geleden

Heb het hier helemaal slecht. Warm water doet het vandaag niet, net wanneer ...
Wij hebben een quooker dus denk dat ik daarmee vul. Kunnen buiten geen warm water pakken helaas

5 jaar geleden

Ben ik de enige die smiddags echt niet naar buiten gaat 🙈 we hebben tuin op het zuiden en is echt bloedheet, wil zelf al niet eens Vanmorgen vroeg lekker wezen wandelen en buiten op de speelmat maar verder blijven wij binnen 🥵

5 jaar geleden

Het was even wennen, maar uiteindelijk goedgekeurd :D Lekker samen in een groot badje. Ze kan met de voeten op de bodem komen, maar houdt ze vaak omhoog :)

5 jaar geleden

mag baby ook in de zwembad als het met regenwater wordt gevuld ?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Jeannettje

Ben ik de enige die smiddags echt niet naar buiten gaat 🙈 we hebben tuin o ...
Nee, ik zit hier nu ook thuis gebarricadeerd! Er werd gisteren aangekondigd dat het vandaag tot 38 graden ging oplopen!

VRIEND

5 jaar geleden

Ps: ik geniet van al jullie leuke foto's!

5 jaar geleden

Mss gwn badje buite zette en kindje daarin verfrissen? Of klein zwembadje kopen waar paar emmers water inkunnen. Ik zou ze er niet inzette als er net koud water in zit. Regenwater kan geen kwaad zolang ze niet drinken van het water lijkt mij.

5 jaar geleden

Reactie op Jeannettje

Ben ik de enige die smiddags echt niet naar buiten gaat 🙈 we hebben tuin o ...
Wij gaan pas naar buiten als alles in de schaduw ligt (tuin op het oosten) en 's morgens vroeg onder de overkapping in de schaduw. Gisteren helemaal niet buiten geweest, dus even afwachten of het straks nog wat wordt...

5 jaar geleden

Reactie op Neirtak

Mss gwn badje buite zette en kindje daarin verfrissen? Of klein zwembadje k ...
Wij gaan idd ook niet in het badje als het ijskoud is.. bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op Boubou

Nee, ik zit hier nu ook thuis gebarricadeerd! Er werd gisteren aangekondigd ...
Ja tis ff niet leuk meer nu 😞

5 jaar geleden

Reactie op WendyH

Wij gaan pas naar buiten als alles in de schaduw ligt (tuin op het oosten) ...
Ja dan kan het inderdaad, voor 9 uur vanmorgen was het lekker, nu voorlopig niet meer 😞

5 jaar geleden

Reactie op Neirtak

Mss gwn badje buite zette en kindje daarin verfrissen? Of klein zwembadje k ...
Dankje wel voor je antwoord!