54 Reacties

3 jaar geleden

Gefeliciteerd :-)) ja 17-5 eerste dag van laatste menstruatie. Nu 4+1 (heb een lange cyclus)

3 jaar geleden

Ja, ik zo ongeveer. Mijn laatste menstr was 25 mei. Ik heb vandaag echt pas besef dat ik zwanger ben. K deed wat testjes maar twijfelde. Lichte streepjes (action) ondanks deze best goed bevallen bij menig vrouwen. Toen CB gedaan en zag duidelijk zwanger. 2-3 weken.

3 jaar geleden

Hey, ik gisteren een test gedaan en die was positief 馃槂 heb maar een cyclus van 21 dagen dus van 1 juni nog maar....

3 jaar geleden

19-5 hier

3 jaar geleden

Ja gefeliciteerd allemaal! Ik heb maandag getest, vroege test, en ben vandaag 4 weken. Eerste dag van mijn laatste mentruatie was 27 mei馃槉

3 jaar geleden

Wat leeeuk! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+2 Heb net weer 2 digitale testen besteld van clearblue.. 馃檲 wil weten of er binnenkort 2-3 staat

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb 13 mei mijn spiraal laten verwijderen en het weekend daarop iets bloedverlies gehad gister een test gedaan van clearblue die gaf 2-3 weken aan dus dan 4-5 weken. Hoe mijn cyclus dus was weet ik eigenlijk niet meer. De spiraal 4.5 jaar gehad en nooit meer ongesteld geweest. Echt niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Nu nog wel lichte spanning voor de echo nog even geduld hebben tot 18 juli....

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal馃尭馃

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Wat leeeuk! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+2 Heb net weer 2 digitale testen be ...
Ik heb nog 1 digitale test liggen. Heb wel al een afspraak bij mijn verloskundige op 20 juli. 馃槏

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd, hoe veel tijd zat er bij jullie tussen de eisprong en positieve test?

3 jaar geleden

Bij mij gaf CB 2-3weken aan gister dus zit nu op ongv 4-5weken馃グ

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik heb nog 1 digitale test liggen. Heb wel al een afspraak bij mijn verlosk ...
Spannend hihi! Ik heb ook een afspraak vast staan, 9 juli! Ben zo benieuwd. Wanneer ga jij die digitale test doen? hihi

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd, hoe veel tijd zat er bij jullie tussen de eisprong en ...
11 dagen! 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik heb nog 1 digitale test liggen. Heb wel al een afspraak bij mijn verlosk ...
Oooo jij ook nog even geduld tot 20 juli. Spannend h猫!

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Spannend hihi! Ik heb ook een afspraak vast staan, 9 juli! Ben zo benieuwd. ...
Ik ben ook super benieuwd! Heb sinds ik t weet adrenaline door mn lijf gieren denk door de spanning en t ongeloof nog een beetje. Ik denk dat ik hem of volgende week Woensdag doe of over 2 weekjes. En jij? 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op AEK0592

Oooo jij ook nog even geduld tot 20 juli. Spannend h猫!
Zeker super spannend! Voor mij is het een soort verjaardags cadeatjes aangezien ik 1 juli jarig ben hihi 馃榾

3 jaar geleden

Reactie op CT17

11 dagen! 鈽猴笍
Gewoon een normale test?

3 jaar geleden

Gewoon een normale test?
Jaaa licht streepje toen! En dag 12 was de digitale test van clearblue al positief met 1-2 weken zwanger

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik ben ook super benieuwd! Heb sinds ik t weet adrenaline door mn lijf gier ...
Ahh haha ja ik ook hoor! Heb er een tijdje over gedaan met een traject enzo! Dus ben zo blij! Nu hoop ik echt dat alles goed zit 馃崁 Ik ga hem denk ik ook volgende week doen.. als ik dat vol houd 馃槀 Wil er sowieso 1 bewaren voor de dag als ik het tegen m鈥檔 ouders en schoonouders ga vertellen

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Jaaa licht streepje toen! En dag 12 was de digitale test van clearblue al p ...
Ah dankjewel, hier 9 dagen dikke streep en clearblue ook 1-2 weken. Dacht zelf altijd dat het pas met 14 dagen kon. Met mijn eerste pas na 16 dagen positief