1-2 weken.

SweetAngelSky
5 maanden geleden
Volgen
Allereerst alle die dit lezen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik heb Maandag en Dinsdag een test gedaan en er kwam uit dat ik 1-2 weken zwanger ben. Mijn laatste menstuatie was 21 Mei. Zijn er nog meer mensen van deze periode? ๐Ÿ˜Š Groetjes, Amanda.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
Cato87
5 maanden geleden
Gefeliciteerd :-)) ja 17-5 eerste dag van laatste menstruatie. Nu 4+1 (heb een lange cyclus)
  • Rapporteren
Ummie2
5 maanden geleden
Ja, ik zo ongeveer. Mijn laatste menstr was 25 mei. Ik heb vandaag echt pas besef dat ik zwanger ben. K deed wat testjes maar twijfelde. Lichte streepjes (action) ondanks deze best goed bevallen bij menig vrouwen. Toen CB gedaan en zag duidelijk zwanger. 2-3 weken.
  • Rapporteren
Melissavd
5 maanden geleden
Hey, ik gisteren een test gedaan en die was positief ๐Ÿ˜ƒ heb maar een cyclus van 21 dagen dus van 1 juni nog maar....
  • Rapporteren
Annew09
5 maanden geleden
Ja gefeliciteerd allemaal! Ik heb maandag getest, vroege test, en ben vandaag 4 weken. Eerste dag van mijn laatste mentruatie was 27 mei๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
CT17
5 maanden geleden
Wat leeeuk! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+2 Heb net weer 2 digitale testen besteld van clearblue.. ๐Ÿ™ˆ wil weten of er binnenkort 2-3 staat
  • Rapporteren
AEK0592
5 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb 13 mei mijn spiraal laten verwijderen en het weekend daarop iets bloedverlies gehad gister een test gedaan van clearblue die gaf 2-3 weken aan dus dan 4-5 weken. Hoe mijn cyclus dus was weet ik eigenlijk niet meer. De spiraal 4.5 jaar gehad en nooit meer ongesteld geweest. Echt niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Nu nog wel lichte spanning voor de echo nog even geduld hebben tot 18 juli....
  • Rapporteren
Ummie2
5 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal๐ŸŒธ๐Ÿฆ‹
  • Rapporteren
SweetAngelSky
5 maanden geleden
Reactie op CT17
Wat leeeuk! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+2 Heb net weer 2 digitale testen besteld van clearblue.. ๐Ÿ™ˆ wil weten of er binnenkort 2-3 staat
Ik heb nog 1 digitale test liggen. Heb wel al een afspraak bij mijn verloskundige op 20 juli. ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Ik ben wel benieuwd, hoe veel tijd zat er bij jullie tussen de eisprong en positieve test?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Bij mij gaf CB 2-3weken aan gister dus zit nu op ongv 4-5weken๐Ÿฅฐ
  • Rapporteren
CT17
5 maanden geleden
Reactie op SweetAngelSky
Ik heb nog 1 digitale test liggen. Heb wel al een afspraak bij mijn verloskundige op 20 juli. ๐Ÿ˜
Spannend hihi! Ik heb ook een afspraak vast staan, 9 juli! Ben zo benieuwd. Wanneer ga jij die digitale test doen? hihi
  • Rapporteren
CT17
5 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik ben wel benieuwd, hoe veel tijd zat er bij jullie tussen de eisprong en positieve test?
11 dagen! โ˜บ๏ธ
  • Rapporteren
AEK0592
5 maanden geleden
Reactie op SweetAngelSky
Oooo jij ook nog even geduld tot 20 juli. Spannend hรจ!
  • Rapporteren
SweetAngelSky
5 maanden geleden
Reactie op CT17
Spannend hihi! Ik heb ook een afspraak vast staan, 9 juli! Ben zo benieuwd. Wanneer ga jij die digitale test doen? hihi
Ik ben ook super benieuwd! Heb sinds ik t weet adrenaline door mn lijf gieren denk door de spanning en t ongeloof nog een beetje. Ik denk dat ik hem of volgende week Woensdag doe of over 2 weekjes. En jij? ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
SweetAngelSky
5 maanden geleden
Reactie op AEK0592
Oooo jij ook nog even geduld tot 20 juli. Spannend hรจ!
Zeker super spannend! Voor mij is het een soort verjaardags cadeatjes aangezien ik 1 juli jarig ben hihi ๐Ÿ˜€
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op CT17
11 dagen! โ˜บ๏ธ
Gewoon een normale test?
  • Rapporteren
CT17
5 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Gewoon een normale test?
Jaaa licht streepje toen! En dag 12 was de digitale test van clearblue al positief met 1-2 weken zwanger
  • Rapporteren
CT17
5 maanden geleden
Reactie op SweetAngelSky
Ik ben ook super benieuwd! Heb sinds ik t weet adrenaline door mn lijf gieren denk door de spanning en t ongeloof nog een beetje. Ik denk dat ik hem of volgende week Woensdag doe of over 2 weekjes. En jij? ๐Ÿ˜Š
Ahh haha ja ik ook hoor! Heb er een tijdje over gedaan met een traject enzo! Dus ben zo blij! Nu hoop ik echt dat alles goed zit ๐Ÿ€ Ik ga hem denk ik ook volgende week doen.. als ik dat vol houd ๐Ÿ˜‚ Wil er sowieso 1 bewaren voor de dag als ik het tegen mโ€™n ouders en schoonouders ga vertellen
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op CT17
Jaaa licht streepje toen! En dag 12 was de digitale test van clearblue al positief met 1-2 weken zwanger
Ah dankjewel, hier 9 dagen dikke streep en clearblue ook 1-2 weken. Dacht zelf altijd dat het pas met 14 dagen kon. Met mijn eerste pas na 16 dagen positief
  • Rapporteren