54 Reacties

3 jaar geleden

Ah dankjewel, hier 9 dagen dikke streep en clearblue ook 1-2 weken. Dacht z ...
Ahh echt, dat is echt snel! Super leuk, gefeliciteerd 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Ahh echt, dat is echt snel! Super leuk, gefeliciteerd 鈽猴笍
Ik was zelf ook verbaasd hoor, dankje jij ook! Spannende weken nu !

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Ahh haha ja ik ook hoor! Heb er een tijdje over gedaan met een traject enzo ...
Ik was eigelijk vrij snel aangeteld was 27 April met koningsdag gestopt met de pil. En 21 Mei mijn 1e menstruatie. Ik snap alleen weinig van dat 40 weken tellen ik kwam zelf uit op 25 Feb. Maar toen iemand anders hem telde die zei 17 Maart. Nu snap ik er dus niks meer van 馃槀 maar rekenen was nooit mijn sterkste kant.

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik was eigelijk vrij snel aangeteld was 27 April met koningsdag gestopt met ...
Haha snap er ook weinig van, tis dat ik weet wanneer ik ongeveer m鈥檔 eisprong had ivb ovulatie testen. Mijn laatste ongesteldheid begon 18 mei. Dag 22 pas m鈥檔 eisprong. Ben 1 maart als het goed is uitgerekend

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Haha snap er ook weinig van, tis dat ik weet wanneer ik ongeveer m鈥檔 eispro ...
Ik heb zelf geen ovulatie test gedaan dus ik heb echt geen idee wanneer mijn eisprong was maar denk dat het officiele bewijs van hoelang je nu echt zwanger bent pas begint bij de 1e echo dus daar wacht ik op af 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik heb zelf geen ovulatie test gedaan dus ik heb echt geen idee wanneer mij ...
Ja dat sowieso, echo is bepalend. Ben benieuwd. Vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie zit ik op 6, ovulatie test gemeten op 4, die houd ik voor nu ook maar even aan 鈽簊pannend allemaal !

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik heb zelf geen ovulatie test gedaan dus ik heb echt geen idee wanneer mij ...
Jaaa inderdaad, nog eventjes geduld hihi! Geniet van je zwangerschap, hopelijk vliegen de weekjes voor de eerste echo snel voorbij 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ja dat sowieso, echo is bepalend. Ben benieuwd. Vanaf de eerste dag van de ...
Zeker spannend! Ben wel al erg moe de laatste dagen. En soms wat licht in mn hoofd en duizelig. Eerder had ik al klachten van buikkrampen en lage rugpijn.

3 jaar geleden

Reactie op CT17

Jaaa inderdaad, nog eventjes geduld hihi! Geniet van je zwangerschap, hope ...
Jaa! Nog eventjes geduld! Hoop ook dat de weken snel voorbij vliegen. Dankjewel, Ga ik zeker doen! Voor jou ook genieten van je zwangerschap! 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Jaa! Nog eventjes geduld! Hoop ook dat de weken snel voorbij vliegen. Dankj ...
Dankjewel 鈽猴笍

3 jaar geleden

Hoi! Jaa mijn laatste menstruatie was 25 mei ! En bij mij kwam uit de test maandag dat ik 4 a 5 weken ben 馃グ denk zelf nu 4 weken . 20 juli afspraak voor de 8 weken echo ! Zo spannend 馃槺馃

3 jaar geleden

Reactie op Suus_89

Hoi! Jaa mijn laatste menstruatie was 25 mei ! En bij mij kwam uit de test ...
Ik ook 20 juli voor de 8 weken echo! Maar bij mij stond er 1-2 op mijn test. Heel spannend ja! 馃

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Ik ook 20 juli voor de 8 weken echo! Maar bij mij stond er 1-2 op mijn test ...
Op De test stond bij mij 2-3 maar als je dus de bijsluiter leest moet je daar wat bij rekenen , 4-5 is het dan . En dat klopt ook wat betreft laatste keer menstruatie etc . Verloskundige al gebeld en die bevestigde dit ook 馃グ Kan niet wachten !! Haha

3 jaar geleden

Reactie op Suus_89

Op De test stond bij mij 2-3 maar als je dus de bijsluiter leest moet je da ...
Nu je het zegt! Dankjewel! Zover had ik door alle enthausiasme nog niet gekeken! Stom van me! Want dan staat er indd 1-2 dat je 3-4 weken zit wat mij betreft.

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Nu je het zegt! Dankjewel! Zover had ik door alle enthausiasme nog niet gek ...
Ahh graag gedaan !! Klopt idd ! 馃榿

3 jaar geleden

O dat tellen vind ik zo lastig! Ik testte zondag, dat was 2 dagen voor mn NOD en toen gaf clearblue al 2-3 weken aan. Laatste menstruatie was 28 mei.

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd, hoe veel tijd zat er bij jullie tussen de eisprong en ...
Iets minder dan 2 weken馃槉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal馃コ馃コ

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben net drie weken zwanger, mijn relatie is net definitief over en ik heb het hem nog niet verteld. Vinden jullie dat ik het nu moet vertellen of pas als de gevarenzone na 12 weken voorbij is? Ik vind het zo ontzettend lastig die keuze.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben net drie weken zwanger, mijn relatie is net ...
Gefeliciteerd meid! En ik vind dat het ligt geheel aan jezelf uiteindelijk maak jij de juiste keuze voor jezelf! Jij draagt immers het kind en teveel stress is nu niet goed als je ervoor kiest het te houden. En denk dat de keuze maken ook ligt aan de situatie hoe jullie uit elkaar gegaan zijn, wat jullie hebben meegemaakt, en hoelang jullie samen waren. Gewoon even goed over nadenken! Je hebt nog een tijd om dat te doen tot de 1e echo van 8 weken. Heel veel sterkte en succes! Dikke knuffel namens mij! 馃槉