9 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben nu 13+3 en heb amper klachten gehad! Alleen een klein beetje last van me hormonen, maar daar lijk ik nu ook geen last meer van te hebben

5 jaar geleden

Vandaag 12 weken! Merk dat de misselijkheid zoveel minder is. Echt heerlijk 馃榿

5 jaar geleden

Vandaag 13 weken en voel me steeds beter. 馃槂馃憤 Moe zijn en soms wat hoofdpijn, maar veel minder. Alle andere kwaaltjes voorlopig al een weekje niet meer!

5 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Vandaag 13 weken en voel me steeds beter. 馃槂馃憤 Moe zijn en soms wat hoofdpi ...
Welke andere kwaaltjes

5 jaar geleden

Nu 12+4 en sinds twee dagen non stop aan het overgeven. De eerste 12 weken heb ik er geen last van gehad.. de pijnlijke borsten zijn wel weg en mijn buik is minder hard..

5 jaar geleden

Ben 12+2 en soms nog wel misselijk. Gisteren bijvoorbeeld een slechte dag gehad. Maar vandaag weer goed! Wel veel moe en vooral snachts erg last van m'n borsten. Afgelopen dinsdag een goeie echo gehad 馃槉 sinds dien ben ik echt in de wolken hihi

5 jaar geleden

Reactie op Lelleke

Welke andere kwaaltjes
Extreme vermoeidheid, opgeblazen, misselijk 's avonds, slap voelen, rommelende darmen, pijnlijke borsten.

5 jaar geleden

Vandaag precies 12 weken en sinds dinsdag zijn alle kwaaltjes als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik was tot nu toe ontzettend moe en de eetlust was minder. Vandaag begon ik mij gewoon een beetje zorgen te maken of het wel goed was omdat ik geen symptonen meer voel! Maar ik probeer gewoon positief te blijven en niet mijzelf gek te maken #firsttimemommy

5 jaar geleden

Ik kan het hier ook al van dinsdag niets meer. Ik had vooral het vaker plassen, steekjes, gevoel in baarmoeder, weinig eetlust en sterkere geuren. Gevoelige borsten zijn al meer dan een week weg. Het enige wat ik merk is dat mijn buik in de avond wat opgeblazen staat. Ben ook ongerust. Maar bij mij ging het de week ervoor ook al stilletjes minder. Maar dit maakt inderdaad zo onzeker. Ik hoop op donderdag een goede echo