5 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk niet dat het door tanden komt, pijn is immers niet zo exact tijdgebonden. Mijn dochter werd tot 1 jaar ook iedere nacht op dezelfde 2 tijdstippen wakker. Wellicht heeft het te maken met de vertering van de fles melk, maar je kan blijven gissen want eigenlijk is het met jonge kids gewoon zo dat je er t贸ch niet achter komt en dat het weer voorbij is voor je het weet. 馃槈

3 jaar geleden

Ik heb het idee dat mijn dochter nachtmerries heeft rond 3 uur snachts. Staat dan ineens huilend in haar bed. Als ik haar dan er uit pak en naast me leg slaapt ze meteen verder en leg ik haar later weer terug in bed en slaapt ze door tot 7 uur.

3 jaar geleden

Hier rond 19u naar bed, krijgt geen flesjes meer. Meestal om 22u en 5u even wakker, slaapt dan wel zelf weer door. Laatste dagen word ze na een half uur/uur wakker en moeten we er even bij blijven.

3 jaar geleden

Ik ga hier vaker wat posten. Vannacht is hij niet wakker geworden.馃コ

3 jaar geleden

Tot 12 maanden werd mijn zoontje ook een tot twee keer per nacht wakker. We hebben toen een white noise apparaatje naast zijn bed gezet en sindsdien slaapt hij de hele nacht door 馃帀 De enkele keer dat hij nu wel wakker wordt is er ook echt wat; al zijn spenen uit bed gegooid, nachtmerrie etc.