1e echo

Tamara1708
11 dagen geleden
Volgen
Grote opluchting !!! Alles is goed met mijn kleine ! Bloedverlies werd veroorzaakt door een cyste ! Die word nu in de gaten gehouden mag 20 augustus weer komen voor de termijnecho !
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Verwijderd lid
11 dagen geleden
Goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Voorspoedige zwangerschap gewenst!
  • Rapporteren
MartineK88
11 dagen geleden
Ah wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk valt het met die cyste ook mee
  • Rapporteren
prisQK
11 dagen geleden
Gefeliciteerd wat een goed nieuws 🥰
  • Rapporteren
Cootje1990
11 dagen geleden
Goed nieuws gefeliciteerd.. hoe heftig is jou bloedverlies? Verlies nu 3 weken bloed. Iets minder dan menstruatie. Geen buikpijnklachten. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Krijg morgen een echo voor controle. Ben benieuwd of jij dat ook had?
  • Rapporteren
Tamara1708
11 dagen geleden
Reactie op Cootje1990
Goed nieuws gefeliciteerd.. hoe heftig is jou bloedverlies? Verlies nu 3 weken bloed. Iets minder dan menstruatie. Geen buikpijnklachten. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Krijg morgen een echo voor controle. Ben benieuwd of jij dat ook had?
Dankjewel ! Oeh spannend , mijn bloedverlies hield 1 uur aan ongeveer niet dagenlang ... succes en laat je het me weten?
  • Rapporteren
Cootje1990
11 dagen geleden
Reactie op Tamara1708
Dankjewel ! Oeh spannend , mijn bloedverlies hield 1 uur aan ongeveer niet dagenlang ... succes en laat je het me weten?
Ja zal ik doen😉
  • Rapporteren
Cootje1990
10 dagen geleden
Reactie op Cootje1990
Ja zal ik doen😉
Het is helaas een miskraam. Was niets meer te zien op de echo.
  • Rapporteren
panaceatic
10 dagen geleden
Reactie op Cootje1990
Wat triest, veel sterkte 🥀😔
  • Rapporteren
Verwijderd lid
10 dagen geleden
Gefeliciteerd Tamara! Ik ben optimistisch gebleven, maar helaas was mijn gevoel juist. Vandaag extra echo gehad, het kindje is helemaal weg. Bij 6+3 kloppend hartje. En volgende dag ben ik het waarschijnlijk verloren. Gelukkig dat we het nu weten en niet pas bij de volgende echo op 6-8 (dan zou ik 8+3 zijn). We kunnen zwanger worden, dat is positief. We hebben een echo van ons eerste ukkie van 6+3. Dat wordt ons niet ontnomen. Voor al zwangere vrouwen, ik wens jullie een fijne en voorspoedige zwangerschap! Alle mama's, heel veel geluk met jullie kindje! Voor alle vrouwen die een kinderwens hebben, ik hoop van harte dat jullie gauw een positieve test in handen hebben! Hopelijk tot gauw! Fijne zonnige dag allemaal!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
10 dagen geleden
Reactie op Cootje1990
Sterkte Cootje!
  • Rapporteren