Titel zegt het al..gister had hij het niet en nu voel ik het opeens 馃槰ik bel morgen meteen de huisarts maar heeft iemand hier ervaring mee? Maak me super zorgen 馃槩
Waar kom je vandaan? Uit Belgi毛 of Nederland? Als je het echt niet vertrouwd en je woont in Nederland, zou je, kost wel geld, naar de huisartsenpost van het ziekenhuis kunnen bellen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar al is het alleen maar voor jezelf, zou ik je aanraden dat even doen. Laat je sowieso even weten wat het is? Heel veel sterkte en liefs.
Ik zou sowieso even bellen! Mijn zoontje had ook bultjes, dat waren klieren die opgezet waren (geloof ik, is 3 jaar geleden 馃檲). Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, ik ben geen dokter natuurlijk!
Heeft onze dochter ook. Kunnen of kliertjes zijn of kleine peesknobbeltjes. Kinderarts heeft er bij ons naar gekeken toen we er toch waren. Is niks ergs en hebben alle kinderen is ons verteld. Heeft er mee te maken dat de nekspieren zij snel ontwikkelen.
Mijn dochter ook ben naar huisarts geweest gisteren. Is een lymfeklier en moet binnen 4 weken wegtrekken. Anders moet ik terugkomen maar was volkomen normaalm
Dankjullie wel voor de reacties 馃槉 net langsgeweest en het zijn lymfeklieren die opgezet zijn en het moet vanzelf weer wegtrekken. Waarschijnlijk heeft hij iets opgelopen toen hij dinsdag buiten de deur was naar therapie. Pfoe ik ben weer opgelucht 馃グ