15 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb me juist de tweede trimester zo moe en futloos gevoelt nu voel ik me echt een stuk beter
5 jaar geleden
Bij mij begint t ook echt elke week af te takelen... wat mij vooral onrustig maakt is dat ik helaas van iedereen hoor dat het na de geboorte allemaal erger wordt. Chaos, slaapgebrek, geen tijd om even middag dutje te doen of lekker in bed te rusten. Op je eigen tijd eten en
Douchen en ga zo maar door. Soms denk ik echt ik kan nu al niet meer. Ook omdat ik nog andere kinderen heb. Pfff hoop zo erg dat het mee valt
5 jaar geleden
Ja hier ook, ik heb het gehad... misselijk weer moe, vocht niet kunnen slapen! Helaas! Nog even ladys 馃グ
5 jaar geleden
Een tweelingzwangerschsp is ook echt pittig hoor. De gynaecoloog zei vanmiddag tegen me dat ons lijf echt een top prestatie aan het leveren is!
Beide baby's zijn nu 1750 gram ( mooi gemiddeld) en baby 1 ligt nu met zijn hoofdje naar beneden! Baby 2 nog overdwars...maar in ieder geval nu kans op een vaginale bevalling.
We hebben een maximale zwangerschapsduur van 37 weken afgesproken dus ze komen uiterlijk 15 februari! Het echte aftellen is begonnen!
5 jaar geleden
Ik ben ruim 31 weken zwanger van de tweeling 馃挆馃挋
Ik ben moe "de hele dag馃檮"
Kan heel erg slecht slapen snachts "2 a 3 uur"
Heb veel hoofdpijn "bloeddruk is perfect"
Zo nu en dan misselijk en slecht/weinig kunnen eten.
Bekkenpijn echt zo erg dat ik soms amper kan opstaan.
Ik denk dat 't er bij hoort maar ben blij als ze straksjes geboren zijn 馃挆馃挋
5 jaar geleden
Bij mij begint t ook echt elke week af te takelen... wat mij vooral onrusti ...
Ik denk dat je gelijk hebt mbt je verwachtingen. Ze zijn realistisch, is ook goede instelling want dan valt bet straks niet zo tegen. En alles wat je extra hebt qua slaap of rust waardeer je dan extra, is mooi meegenomen