15 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben nu 31w2 en ik voel me uitgeput...al een paar weken hoor. Ik de k niet dat dat veel beter gaat worden helaas!

5 jaar geleden

Ja hou op en ik draag maar 1 kindje 馃槀.. di毛tiste (ivm zwangerschapsdiabetes) wilt daarom dat ik mijn vitamine D en B12 laat checken, moeheid/futloosheid kan door een tekort aan die vitamines komen.. nog een paar weekjes en dan zijn we moe en futloos van de mini鈥檚 馃槀馃挭馃徏

5 jaar geleden

Ik heb me juist de tweede trimester zo moe en futloos gevoelt nu voel ik me echt een stuk beter

5 jaar geleden

Ik heb nu ook echt mijn middagdutje nodig. Ben 32+1 nu. Huishouden gaat in heel kleine stukjes.

5 jaar geleden

Ben niet zwanger van een tweeling, maar merk idd de laatste weken ook dat ik weer sneller vermoeid ben. Ben nu 32+1

5 jaar geleden

Zwaarste trimester is aangebroken. Nu 31 weken. Ben kapot!

5 jaar geleden

Helemaal mee eens Joyce! Slaap weer minimaal de halve dag...

5 jaar geleden

Ik ben 29 +1 zwanger van 2 meisjes. Lopen haast gelijk op:-). Nog paar weekjes werken. Maar ja nu door lock down Kids thuis (2 en 4 jaar), wordt de rust niet beter van :-(. Buik gaat behoorlijk in de weg zitten en slapen gaat ook niet geweldig

5 jaar geleden

Bij mij begint t ook echt elke week af te takelen... wat mij vooral onrustig maakt is dat ik helaas van iedereen hoor dat het na de geboorte allemaal erger wordt. Chaos, slaapgebrek, geen tijd om even middag dutje te doen of lekker in bed te rusten. Op je eigen tijd eten en Douchen en ga zo maar door. Soms denk ik echt ik kan nu al niet meer. Ook omdat ik nog andere kinderen heb. Pfff hoop zo erg dat het mee valt

5 jaar geleden

Ooh fijn dat er jullie het herkennen! Dan ben ik niet de enigste hihi 馃檲馃グ zoals sommigen van jullie zeggen nog een paar weekjes!! Whoeeeeeee we kunnen dit dames!!! 馃ケ馃槾馃槀

5 jaar geleden

Ja hier ook, ik heb het gehad... misselijk weer moe, vocht niet kunnen slapen! Helaas! Nog even ladys 馃グ

5 jaar geleden

Een tweelingzwangerschsp is ook echt pittig hoor. De gynaecoloog zei vanmiddag tegen me dat ons lijf echt een top prestatie aan het leveren is! Beide baby's zijn nu 1750 gram ( mooi gemiddeld) en baby 1 ligt nu met zijn hoofdje naar beneden! Baby 2 nog overdwars...maar in ieder geval nu kans op een vaginale bevalling. We hebben een maximale zwangerschapsduur van 37 weken afgesproken dus ze komen uiterlijk 15 februari! Het echte aftellen is begonnen!

5 jaar geleden

Ik ben ruim 31 weken zwanger van de tweeling 馃挆馃挋 Ik ben moe "de hele dag馃檮" Kan heel erg slecht slapen snachts "2 a 3 uur" Heb veel hoofdpijn "bloeddruk is perfect" Zo nu en dan misselijk en slecht/weinig kunnen eten. Bekkenpijn echt zo erg dat ik soms amper kan opstaan. Ik denk dat 't er bij hoort maar ben blij als ze straksjes geboren zijn 馃挆馃挋

5 jaar geleden

Bij mij begint t ook echt elke week af te takelen... wat mij vooral onrusti ...
Ik denk dat je gelijk hebt mbt je verwachtingen. Ze zijn realistisch, is ook goede instelling want dan valt bet straks niet zo tegen. En alles wat je extra hebt qua slaap of rust waardeer je dan extra, is mooi meegenomen