Mijn hele zwangerschap had ik een hele moeilijke stoelgang, en dan maar 1 of 2 keer per week.
Nu zit ik al een uur op het toilet met diarree, erg waterig.
Ik verwacht een tweeling, nu lees ik dat het een voorteken kan zijn dat de bevalling begint. En maak ik me weer zorgen.
Moet ik hiervoor de gynaecoloog bellen? Of hoort dit er ook bij?
Wat vervelend dat je diaree hebt.
Ik heb dit meermaals deze zwangerschap al gehad "ruim 32 weken van onze tweeling"
Als je naast de diaree ook last hebt van regelmatige harde buiken "weeën" dan zou ik de gynaecoloog bellen anders kun je rustig afwachten, hoe vervelend ook.
Heb verder nergens last van , gewoon hetzelfde als elke dag. Heb morgen wee ...
Oké gelukkig, dan zou ik me geen zorgen maken.
Ik heb de hele nacht van 2e kerstdag op de wc doorgebracht met waterdunne diaree en de ukkies zitten nog lekker warmpjes in mijn buik.
Stel je krijgt wel last van harde buiken "weeën" dan kun je natuurlijk altijd bellen.
Sterkte en Hopelijk is 't snel weer over.
Het kan ook zijn dat iets niet lekker valt zo lang je geen andere klachten hebt als bloedverlies of harde buiken zou ik me niet teveel zorgen maken.
Buikgriepje heeft iedereen wel eens.
Beterschap!
Ik word hier ook regelmatig even "doorgespoeld". Vaak na wat harde buiken. Teken dat ik toch teveel gedaan heb gedurende de dag. Lekker rustig aan doen en luisteren naar je gevoel.
Ik wil je niet verontrusten natuurlijk. Alleen vergeet niet een coronatest af te nemen. Corona kan zich ook op die manier uiten. En met een tweeling aan boord zou ik sowieso even bellen met het ziekenhuis, just to be sure, Succes en hoop dat je snel van je klachten af bent!
Wij 32.3 ook van een tweeling en heb hier ook last van, enorme buikkrampen. Vorige week 8 uur lang in het ziekenhuis gezeten dachten ze dat het weeen waren. Uiteindelijk blijken het dus hevige darmkrampen te zijn geweest 🤷🏻♀️ en afgelopen avond had ik het ook weer flink... Nog even denk wel dat het misschien al allemaal begint te rommelen van binnen.. succes 🥰
Ik word hier ook regelmatig even "doorgespoeld". Vaak na wat harde buiken. ...
Zou je door harde buiken ook diarree kunnen krijgen? Ben zelf 31 weken maar geen tweeling. Al heel de dag last van harde buiken gevolgd door wc bezoek 🙈