Kunnen het gewicht niet precies meer zeggen gezien het hoofdje niet meer op te meten is. Is al te ver ingedaald. Alleen in weken kunnen ze het zien qua buik en benen.
Deze zitren 3 weken voorop groei een flinke meid dus.
Hier ook een meisje met lekker dikke billen al ! Zit ook iets boven gemiddelde, en werd geschat aan dr hand van voelen aan de buik op ong 7 pond ! Lekkere Michelin baby馃槏馃グ.
2 weken geleden de liggingsecho gehad met 35 weken, hier werd ze iets onder het gemiddelde gemeten. Ze schatten dat ze bij de geboorte tussen de 3 en de 3,5 kilo zal wegen.. prima gewicht als je het mij vraagt馃き馃グ
Ik had met 34 weken een liggingsecho en toen werd ze geschat op 2100 gram, alles precies volgens gemiddelde. Bij geboorte zou ze rond 3500 gram wegen als ze normaal door blijft groeien
Vrijdag 36+2 en de baby was bijna 3200. Gemiddeld komt er per week 200gr aan. Onze baby wordt over3 weken gehaald dus dan zou hij ongeveer 3800 kg wegen.
Ik heb net de 36 weken echo gehad. 2770 gram en zit mooi op het gemiddelde. Ze kon ook zien dat hij volle lippen heeft en hij heeft ook al haartjes op z鈥檔 hoofd. We zagen het wapperen in het vruchtwater 馃槏Afwachten wanneer meneer zich aan dient 馃グ