60 Reacties

5 jaar geleden

Hier was het et 35w5d 2450g.. onder het gemiddelde P21 zat baby toen.

5 jaar geleden

Kunnen het gewicht niet precies meer zeggen gezien het hoofdje niet meer op te meten is. Is al te ver ingedaald. Alleen in weken kunnen ze het zien qua buik en benen. Deze zitren 3 weken voorop groei een flinke meid dus.

5 jaar geleden

Ik heb vanmiddag die echo, ben heel benieuwd!馃ぉ

5 jaar geleden

Hier ook een meisje met lekker dikke billen al ! Zit ook iets boven gemiddelde, en werd geschat aan dr hand van voelen aan de buik op ong 7 pond ! Lekkere Michelin baby馃槏馃グ.

5 jaar geleden

2 weken geleden de liggingsecho gehad met 35 weken, hier werd ze iets onder het gemiddelde gemeten. Ze schatten dat ze bij de geboorte tussen de 3 en de 3,5 kilo zal wegen.. prima gewicht als je het mij vraagt馃き馃グ

5 jaar geleden

Ik had met 34 weken een liggingsecho en toen werd ze geschat op 2100 gram, alles precies volgens gemiddelde. Bij geboorte zou ze rond 3500 gram wegen als ze normaal door blijft groeien

5 jaar geleden

Vrijdag 36+2 en de baby was bijna 3200. Gemiddeld komt er per week 200gr aan. Onze baby wordt over3 weken gehaald dus dan zou hij ongeveer 3800 kg wegen.

5 jaar geleden

Hij was met 36 weken 2800 gram. Nu vandaag 37 weekjes馃グ

5 jaar geleden

Ik heb de liggingsecho ook vanmiddag , ik laat het weten 馃槏

5 jaar geleden

Ik heb net de 36 weken echo gehad. 2770 gram en zit mooi op het gemiddelde. Ze kon ook zien dat hij volle lippen heeft en hij heeft ook al haartjes op z鈥檔 hoofd. We zagen het wapperen in het vruchtwater 馃槏Afwachten wanneer meneer zich aan dient 馃グ

5 jaar geleden

Ik heb vandaag 36 weken echo gehad , 3.150gr & all 1 cm ontsluiting 馃グ

5 jaar geleden

Vandaag liggingsecho gehad! 36 weken en 2273 gram. Kleintje dus 馃槵

5 jaar geleden

Ik heb vandaag met 37,3 weken een echo gehad en het kindje woog ongeveer 2664 gram

5 jaar geleden

Ik ook vandaag! 36 weken en hij is 3 kilo en groeit goed volledig ingedaald ook nog.

5 jaar geleden

Is dit in Nederland of Belgi毛? Ik heb met 34 w een liggingsecho gegad, maar puur om te kijken hoe die ligt. Niks opgemeten of geschat

5 jaar geleden

Ik ook vandaag! 36 weken en hij is 3 kilo en groeit goed volledig ingedaald ...
Wat een mooi beeld heb je !? Gewoon bij je gynaecoloog??

5 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Wat een mooi beeld heb je !? Gewoon bij je gynaecoloog??
In het ziekenhuis bij de polikliniek 馃グ

5 jaar geleden

Met 36 weken zat ze op 2700gram

5 jaar geleden

Met 36 weken en 1 dag 2kg800

5 jaar geleden

Bij mij zat ze bij 36+5 op 2700 gr (ze zeiden het wordt een grote baby... 馃槖) ben nu 37+6.