13 Reacties

5 jaar geleden

Ik nu met 34 weken was ook al benieuwd, in eens in de nachten vooral 3-4 dagen zo misselijk 🤢

5 jaar geleden

Ik ben nu 34 weken en heb hier al een aantal weken last van. Volgens mijn verloskundige is dit normaal, omdat de baarmoeder tegen je maag aandrukt. Wat soms helpt is: kleine beetjes eten, meer rechtop slapen en verse gemberthee...

5 jaar geleden

Ben ook 36 weken. Al paar weken misselijk, vooral in de avond. Soms zit er een dag tussen dan ben ik de hele dag misselijk. Verloskundige zegt dat het door de groei van de baby en baarmoeder komt. Drukt ook tegen mijn maag aan.

5 jaar geleden

Ik ben ook soms misselijk pff komt denk ik omdat de baby’s tegen me maag etc aan Dieuwertje

5 jaar geleden

Mijn gouden tip is absoluut: eet vanille vla voor het slapen gaan. Ik zat vier nachten van 3.00-5.00 wakker met maagzuur. Nadat ik deze tip kreeg, niet meer wakker geworden. Wat een verademing!!

5 jaar geleden

Pff niet de enige dus.. okee even doorzetten nog dan met zn allen. Die kleintjes doen wel hun best he alle mamas beetje pesten hihi. Voel me soms gewoon opnieuw zwanger hierdoor

5 jaar geleden

Melk drinken.. echt.. voor het slapen gaan.. en ik slik Omeprazol, nu ook voor de nacht.

5 jaar geleden

Kefir (is een soort yoghurtdrankje) of gewoon melk drinken. Heb af en toe ook last van maagzuur, maar dit helpt bij mij wel. Bijna 36 weken zwanger 🤰🏻

5 jaar geleden

Ik heb er ook super veel last van. Gaviscon mag je nemen, maar dat hielp bij mij ook niet meer. Gynaecoloog schreef omneprazole voor. Wat een verademing. Ik heb wel ook een maagbreuk, waardoor ik al heel de zwangerschap bijna last heb. Mijn slokdarm moest worden beschermd...

5 jaar geleden

Vanille vla is echt perfect en anders rennies die mag je gewoom hebben

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, en alle middeltjes hielpen maar tijdelijk, maar nu heb ik tabletten tegen maagzuur gekregen van het ziekenhuis, die neem ik elke avond voor ik ga slapen en na 2 dagen kon ik eindelijk weer een beetje normaal slapen en heb ik er geen last meer van.

5 jaar geleden

Dit misselijke gevoel en gevoel van ziek zijn en spugen herken ik super goed.. heb hier al 3 dagen achter elkaar last van, en ik ben nu 36.3! Succes met de laatste loodjes 🥺

5 jaar geleden

Nou ik ben nu 35 weken zwanger en al vanaf het begin last van maagzuur en misselijkheid 🤢