21 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op LotteM.
Hoi,
Dit klinkt zoals bij mij de bevalling begon, had ook overdag datzelfd ...
Ah hmm dat kan dus wel! Bij mij tot dus ver nog niks gebeurd dus de hoop neemt alweer wat af haha
5 jaar geleden
Reactie op Lisababy2
Ik ben morgen 39 weken en heb vannacht een soortgelijke ervaring gehad! De ...
Pfff ja balen is dat dan hè! Bij mij inmiddels ook weer rustig.. Morgen moet ik naar de VK dus dan zal ik ook eens vragen 😊
5 jaar geleden
Reactie op Druif109
Ik heb dit ook al een aantal dagen.. Helaas nog steeds alles rustig.. 39+1 ...
Ah balen! Hoeft niks te betekenen dus,..
5 jaar geleden
Ja absoluut herkenbaar!! Alsof er vanuit laag onderin buik een hele luchtbel via de anus eruit moet... (ik had zelf bedacht dat dit druk op het perineum is 🤨) Voelt anders als een scheet zeg maar. Pijnlijker.
Ik heb dit al best vaak gehad tijdens harde buiken.
Maargoed, bij mij is de status voor alsnog (39+6) 2 cm ontsluiting, wat slijm verloren, 2 keer gestript, hele dag door behoorlijke voorweeën en harde buik
BUT STILL NO BABY ON THE WAY! 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Ik had dit vorige week ook. De verloskundige zei toen dat het indalen was. Kon al een voorteken zijn maar kon ook nog wel even duren. Helaas nog steeds niks...
Ik lees hier veel die gestript zijn met 39 weken. Doen ze dat zomaar? Ik ben nu ook 39 weken en van mij mag ze nu ook echt wel komen🙈
5 jaar geleden
Reactie op Lisababy2
Bij mij begint het weer onrustig te worden, hoop dat het nu eindelijk doorz ...
Ah ik hoop het ook voor je!! Weer datzelfde gevoel of alleen krampen?
5 jaar geleden
Ik vroeg de gynaecoloog in het ziekenhuis of aars weeën een ding waren, die begon keihard te lachen en ik bleek 10 cm ontsluiting te hebben op dat moment. Hopelijk bij jou ook en heb je je kindje al lekker in de armen!
5 jaar geleden
Reactie op Anemarieke
Ik vroeg de gynaecoloog in het ziekenhuis of aars weeën een ding waren, die ...
Was dit bij je eerste kindje?
5 jaar geleden
Reactie op Lisababy2
Zelfde gevoel en krampen die nu wel echt op weeën beginnen te lijken. Doen ...
Ohh hoe is het nu? Heeft het doorgezet? Zo benieuwd!