25 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben 42 en beetje per ongeluk zwanger van de eerste. Best spannend allemaal.
5 jaar geleden
Hi nou ik 😂 net 46 jaar geworden en sinds vorige week erachter gekomen omdat ik 12 dgn overtijd was. Een vriendin van mij kreeg 3 jaar geleden een baby op haar 45 ste terwijl ze helemaal geen kids kon krijgen . Oja dit gaat de 3 de worden als alles goed gaat. Hou nou veel anoniem want ik wil niet dat mensen in mijn omgeving het weten.
5 jaar geleden
Herkenbaar! Maar wel 38j.
Wij hebben ons nakomertje 3 jaar geleden eigenlijk al gehad🙈.
We hebben 4 tieners van 17j, 15j, 13j en 11j. En dan nog een kleintje van 3j. Nu verrast door nummer 6!
Was 1st ook een schok, omdat ik er echt wel klaar mee was en zo geniet van ons kleutertje. Maar al snel maakte de negatieve gevoelens plaats voor positieve. Het kindje heeft er niet om gevraagd en verdient evenveel liefde als de anderen, van in het begin. Dus we koesteren ook dit geschenk ❤
5 jaar geleden
Hi nou ik 😂 net 46 jaar geworden en sinds vorige week erachter gekomen omd ...
Dat heb ik ook wel, ja. Bij de andere drie hing ik het bijna meteen aan de grote klok, nu wacht ik even tot ik zelf aan het idee gewend ben en op de echo gezien heb dat er inderdaad een levend kindje in mijn buik zit... 21 aug weten we meer!
5 jaar geleden
Lol ik denk dat die van mij en een nakomertje is , mijn oudste is net 27 jaar geworden en mijn tweede is 14 jaar. Als alles goed gaat zet ik over 5 wkn een foto van mezelf , ik heb geen grijze haren of rimpels , mijn oudste zegt dat ik een vampier ben😂😂 niemand gelooft ook mijn leeftijd als ik het zeg .. Oja mijn vriend is wel 9 jaar jonger. En de zwangerschap was niet gepland weekje over nagedacht en een blessing haal je niet weg . Eind maart uitgerekend. We zullen zien❤️
5 jaar geleden
Reactie op Big Momma
Dat heb ik ook wel, ja. Bij de andere drie hing ik het bijna meteen aan de ...
11 aug eerste afspraak voor een echo . Tot die tijd blijf je gewoon rustig en vanwege mijn leeftijd helemaal omdat grotere kans is dat het toch mis kan gaan. Mijn vriend is helemaal happy hij heeft nog geen kids maar ik zeg tegen hem dat hij wel even rustig moet blijven
5 jaar geleden
Ik ben nu 40,5. Omdat we in Nederland niet verder kwamen in medische malle molen zijn we zijn in Oostenrijk beland en hebben via een eiceldonor 2 juli een terugplaatsing gehad. Spontane deling dus nu een...
Tweeling! 7+2
5 jaar geleden
Reactie op Big Momma
Ha, wij hebben idd ook al een nakomertje! Een van 19, een van 16, een van b ...
Haha! Ja dat is het een derde leg! 🤣
Gelukkig zien we er de humor van in.
Hier 8 weken ver. 26 augustus 1ste echo op 12 weken.
Maar ik heb het nu al heel zwaar. Bekkeninstabiliteit en vreselijk misselijk, zo ontzettend uitgeput en hartkloppingen op de koop toe.
Gelukkig kan ik wat rekenen op de rest vd kroost
5 jaar geleden
Hier 45 en nu 9 wkn van de 3e. De 1e 2 zijn een tweeling van inmiddels 21. 1e kindje voor mijn huidige partner, eigenlijk een jaar of 8 geleden al gepland maar de grote wens kwam nu pas uit. Cadeautje!
5 jaar geleden
Reactie op Happyascanbe
Hier 45 en nu 9 wkn van de 3e. De 1e 2 zijn een tweeling van inmiddels 21. ...
Lijkt een beetje op mijn situatie 😉hoop dat alles goed gaat en je partner papa mag worden.
5 jaar geleden
Hier ook over 3 weken 43 jaar en volledig overvallen met een eerste zwangerschap (8 weken) door pil heen....geen relatie en onenigheid met de verwekker die wil dat ik het weg laat halen...