33 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ondertussen alweer 21 weken zwanger van de volgende 😍

4 jaar geleden

Hoi aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. ik heb een dochter die in december 2 wordt toen ze 6 maandjes oud was raakte ik zwanger voor nummer 2 nu is nummer 2 dus ook 7 maanden oud en ben k inmiddels 14 weken zwanger voor nummer 3. Ik snap dat het even schrikken is geweest maar ik vind het persoonlijk het leukste wat er is. Ze groeien samen op en hebben hopelijk straks heel wat aan elkaar. Voor mama en papa is het niet makkelijk maar het is een fase het is even bikkelen maar daarna worden ze zo zelfstandig..

4 jaar geleden

Ik was 8 maanden bevallen als ik opnieuw zwanger werd. Pittig, maar ik zou het niet anders willen 😍

4 jaar geleden

Reactie op bmest

Hoi aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. ik heb een dochter die i ...
Waaauw! Gefeliciteerd! En dank je voor de reactie! Het komt dus zeker wel goed! 😃

4 jaar geleden

Reactie op Vannieuwenhoven

Ik was 8 maanden bevallen als ik opnieuw zwanger werd. Pittig, maar ik zou ...
Ow waaauw! Lieve kindjes! Ik begin stiekem ook ernaar uit te kijken nu 😃

4 jaar geleden

Reactie op nina_bella23

Waaauw! Gefeliciteerd! En dank je voor de reactie! Het komt dus zeker wel g ...
Het komt zeker goed ! Anders zou ik nooit aan nr 3 durven te beginnen ☺️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!!! Geen ervaring ermee maar wilde je toch feliciteren. Super leuk toch 😀

4 jaar geleden

Reactie op nina_bella23

Ze zien elkaar zo graag en zijn heel lief voor elkaar. Als mijn zoon “zusje” zegt, smelt ik gewoon. Nog een foto om te tonen dat je armen (en hart) groot genoeg zijn voor 2 kindjes

4 jaar geleden

Reactie op nina_bella23

Ze zien elkaar zo graag en zijn heel lief voor elkaar. Als mijn zoon “zusje” zegt, smelt ik gewoon. Nog een foto om te tonen dat je armen (en hart) groot genoeg zijn voor 2 kindjes

4 jaar geleden

Ten eerste gefeliciteerd!! 🥰🥰🥰 Mijn dochtertje is van 3april en heb gisteren zelf een test gedaan en die was positief! Wij hebben er voor gekozen omdat de kleine meid dan samen op groeit met haar broertje of zusje! Wij hebben er zin in🥰

4 jaar geleden

Reactie op First1

Gefeliciteerd!!! Geen ervaring ermee maar wilde je toch feliciteren. Super ...
Dank je! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Vannieuwenhoven

Ze zien elkaar zo graag en zijn heel lief voor elkaar. Als mijn zoon “zusje ...
Aaaiw super lief!! Kan niet wachten!!! 😃

4 jaar geleden

Reactie op mylene123

Ten eerste gefeliciteerd!! 🥰🥰🥰 Mijn dochtertje is van 3april en heb gist ...
Gefeliciteerd!! Mischien bevallen wij dan rond dezelfde tijd!! Geweldig! 😃

4 jaar geleden

Reactie op nina_bella23

Gefeliciteerd!! Mischien bevallen wij dan rond dezelfde tijd!! Geweldig! 😃 ...
Jaaa dat zou super leuk zijn! Als ik mijn app mag geloven rond 17juli🤣

4 jaar geleden

M’n kleine man is 7 maanden en ik ben 20 weken zwanger nu. Het is even bikkelen en je hebt je man echt nodig maar uiteindelijk zal het zo mooi zijn om twee kleintjes te hebben die ook echt iets aan elkaar hebben. Al had je twee jaar gewacht, dan was het ook zwaar geweest.

4 jaar geleden

Reactie op Alocart

M’n kleine man is 7 maanden en ik ben 20 weken zwanger nu. Het is even bikk ...
Inderdaad he! Dus liever nu hoe we al eenmaal in de running zijn even bikkelen zoals de andere mama’s zeggen. Ik voel me al een stukje zelfverzekerder nu 😃

4 jaar geleden

Reactie op mylene123

Jaaa dat zou super leuk zijn! Als ik mijn app mag geloven rond 17juli🤣
Demijne zegt 6 juli, maar ik moet echt kijken als ik niet al langer zwanger ben, want dat kan ook. Over 2 weken kan ik naar de gynaecoloog dan weet ik wat meer hoop ik.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik was na bijna 4 maanden weer zwanger. Het is heel druk en soms wel pittig maar ik zou het niet anders willen!!! Mijn jongste is inmiddels 7 maanden en merk dat het stuk makkelijker aan het worden is nu😊 Geniet ervan♥️

4 jaar geleden

Proficiat! Ik ben januari 2020 bevallen van mn eerste zoontje en 5 maanden later zwanger geraakt vd 2e. Ik vind het echt heel erg leuk. Ze hebben straks veel aan elkaar omdat ze maar 14 maandjes schelen. Geniet ervan, 2e zwangerschap is wel een stuk pittiger.

4 jaar geleden

Wat een hartverwarmende post en reacties! Een dikke proficiat en veel succes 🍀