Aanrader!!

jsalden
5 dagen geleden
Volgen
Wij hebben gister op de valreep toch nog een pretecho laten maken, omdat we niet konden wachten op de volgende echo. Ik kan het echt iedereen aanraden!!!! Wauw wauw wauw, dit was zo geweldig! 😍😍 wij zijn zelf onder controle in het ziekenhuis en ik merkte dat het ziekenhuis meer kijkt of alles in orde is, dan dat ze ons ook echt alles uit leggen en er echt de tijd voor nemen. De eerste keer hebben ze wel wat verteld, de tweede keer duurde het voor mijn gevoel nog geen 30 seconde waar ik erg van baalde. Dus gister last minute een pretecho, het duurde zeker 15 minuten. We hebben ons wondertje al zien bewegen, we hebben z’n vingertjes handjes beentjes en oortjes gezien. Het was echt ZO bijzonder!!! 😍😍😍 echt, als jullie het ooit te lang vinden duren of je bent een beetje ongerust, twijfel niet en plan gewoon een pretecho! Bij ons kostte het €37.50, maar al had het €100 gekost had ik het nog waard gevonden.. β™₯οΈπŸ’™πŸ’–
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
20 reacties
Jelise
4 dagen geleden
Ik heb op 6+5 een keer een pretecho laten maken zodat mijn man mee kon "loop ook in 't zh en hij mag niet mee" en aanstaande maandag gaan we nog een keer 😁 ze hebben daar zoveel betere apparatuur staan waardoor je ook veel mooiere beelden krijgt als in het zh
  • Rapporteren
Spannendetijd
4 dagen geleden
Dat klinkt super! Mag je dat zelf aanvragen? Ik ben ook benieuwd hoe ver je bent:)
  • Rapporteren
MamaDragon
4 dagen geleden
Hoever zijn jullie @jsalden? En ik had het er toevallig ook net over met mijn man dat ik dat wel zou willen tussen vandaag een 20wkn(want dat gaat lang duren zeg pfff)
  • Rapporteren
Rizzerd
4 dagen geleden
Wij gaan 26 aug naar pretecho enzo, zitten in omgeving breda. Ik ben dan 13 weken en ze kunnen dan het geslacht al zien!
  • Rapporteren
AnneO
4 dagen geleden
Reactie op Jelise
Ik heb op 6+5 een keer een pretecho laten maken zodat mijn man mee kon "loop ook in 't zh en hij mag niet mee" en aanstaande maandag gaan we nog een keer 😁 ze hebben daar zoveel betere apparatuur staan waardoor je ook veel mooiere beelden krijgt als in het zh
Wat jammer dat hij niet mee mag naar het zh,bij ons gelukkig wel.
  • Rapporteren
LiesbethO
4 dagen geleden
Reactie op Jelise
Oh dat is goed om te weten want ik heb eerste echo gehad op 7 w bij gynaecoloog en vond dat het niet echt duidelijk was. Vandaar dat ik wel benieuwd was hoe ver je was om te kunnen inschatten of het nu al de moeite loont 😊
  • Rapporteren
jsalden
4 dagen geleden
Reactie op Spannendetijd
Dat klinkt super! Mag je dat zelf aanvragen? Ik ben ook benieuwd hoe ver je bent:)
Jep, is vaak wel ergens in de buurt een centrum. Moet je op Google pretecho opzoeken! Ik ben 10 weken!
  • Rapporteren
jsalden
4 dagen geleden
Reactie op MamaDragon
Hoever zijn jullie @jsalden? En ik had het er toevallig ook net over met mijn man dat ik dat wel zou willen tussen vandaag een 20wkn(want dat gaat lang duren zeg pfff)
Wij zijn 10 weken! En idd, het duurt allemaal zoooo lang..
  • Rapporteren
jsalden
4 dagen geleden
Reactie op Rizzerd
Wij gaan 26 aug naar pretecho enzo, zitten in omgeving breda. Ik ben dan 13 weken en ze kunnen dan het geslacht al zien!
OkΓ©! Bijzonder, want het balzakje of piemeltje van het jongetje kan dan nog naar binnen zitten, dus vraag me af met hoeveel zekerheid ze dit kunnen zeggen!
  • Rapporteren
jsalden
4 dagen geleden
Reactie op LiesbethO
Oh dat is goed om te weten want ik heb eerste echo gehad op 7 w bij gynaecoloog en vond dat het niet echt duidelijk was. Vandaar dat ik wel benieuwd was hoe ver je was om te kunnen inschatten of het nu al de moeite loont 😊
Dan lijkt het me ook nog vrij onduidelijk.. het heeft dan ook nog geen armpjes ofzo he, dus ik denk dat je dan ook niet veel ziet..
  • Rapporteren
channxxxx
4 dagen geleden
Reactie op jsalden
OkΓ©! Bijzonder, want het balzakje of piemeltje van het jongetje kan dan nog naar binnen zitten, dus vraag me af met hoeveel zekerheid ze dit kunnen zeggen!
Wij hebben bij al onze kinderen met 13 weken een geslachts echo gedaan en nooit geen problemen mee gehad, alles was erg duidelijk, je moet wel echt 13 weken zijn
  • Rapporteren
pregnantmommy
4 dagen geleden
Reactie op channxxxx
Wij hebben bij al onze kinderen met 13 weken een geslachts echo gedaan en nooit geen problemen mee gehad, alles was erg duidelijk, je moet wel echt 13 weken zijn
Mag ik vragen bij welke praktijk?
  • Rapporteren
jsalden
4 dagen geleden
Reactie op channxxxx
Oh vet, dan ga ik dat ook eens opzoeken hier in de buurt! Misschien dat ze dan ander apparatuur hebben waardoor ze het beter kunnen zien ofzo.. wel fijn, wij kunnen nu al niet wachten!
  • Rapporteren
Jelise
4 dagen geleden
Reactie op AnneO
Wat jammer dat hij niet mee mag naar het zh,bij ons gelukkig wel.
Ja idd heel jammer zeker omdat het er 2 zijn is wel heel speciaal.
  • Rapporteren
Sanne-Sanne
4 dagen geleden
Wij hebben ook een pretecho gepland voor de geslachtsbepaling. Kijk er nu al naar uit 😊
  • Rapporteren
eef1980
4 dagen geleden
Bij beide kinderen een pretecho laten maken maar pas na de 20 weken echo. Ten eerste hoor ik liever van de vk als iets niet goed is dan bij een pretecho, ten tweede kan je later echt al het gezichtje zien en zie je echt hoe ze eruit gaan zien.. zo bijzonder! Dit keer wil ik weer een pretecho en mogen de oudste kindjes (9&7) hopelijk mee
  • Rapporteren
jsalden
4 dagen geleden
Reactie op eef1980
Bij beide kinderen een pretecho laten maken maar pas na de 20 weken echo. Ten eerste hoor ik liever van de vk als iets niet goed is dan bij een pretecho, ten tweede kan je later echt al het gezichtje zien en zie je echt hoe ze eruit gaan zien.. zo bijzonder! Dit keer wil ik weer een pretecho en mogen de oudste kindjes (9&7) hopelijk mee
Nja, wij hadden het hartje al zien kloppen en al 2 echo’s gehad dus die angst is er niet meer. Ik was gewoon nieuwsgierig naar hoe hij gegroeid was enzo. En ik wou gewoon graag zien dat hij al armpjes enzo heeft. En ik kan nog zoveel pretecho’s plannen als ik zelf wil, al plan ik er 100 in m’n hele zwangerschap. Dus ik ga er later ook nog zeker plannen!
  • Rapporteren