Afvallen i.p.v. aankomen

jsalden
één maand geleden
Volgen
Zijn er meerdere mensen die zijn afgevallen in plaats van aangekomen? Ook al is het nog heel pril had ik verwacht wel wat aangekomen te zijn (ook wegens de eetbuien) en door de hormonen etc. maar ik ben 2 kg afgevallen. Terwijl mijn buik wel extreem opgeblazen is. Hoe zit dit bij jullie?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Sanne1984
één maand geleden
Hier ook een kilo kwijt. Eet verder gezond en voldoende dus maak me niet druk. Volgens mij is het voor iedereen anders en - tenzij je extreem misselijk bent en geen eten binnenhoudt - hoef je je geen zorgen te maken en word je vanzelf zwaarder straks
  • Rapporteren
DeSkippy
één maand geleden
Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook eerste trimester alleen afgevallen. Uiteindelijk dit flink ingehaald helaas🤣
  • Rapporteren
Ires
één maand geleden
Ik ben ook afgevallen. Inderdaad ook een opgeblazen buik. Wat ik lees gaat het straks vanzelf de andere kant op😀
  • Rapporteren
Coortje17
één maand geleden
Ik ook bijna 4 kilo kwijt. Ik weet wel hoe het komt🙈 eet nu heel gezond en met regelmaat😁
  • Rapporteren
OurLittleMiraclexXx
één maand geleden
Reactie op Coortje17
Ik ook bijna 4 kilo kwijt. Ik weet wel hoe het komt🙈 eet nu heel gezond en met regelmaat😁
Dat doet echt veel he !! Ben nu zelf 4 weken + 1 dag en ik ben ook al 1 kg kwijt haha !! Wist het met 3 weken + 2 xxx
  • Rapporteren