Al 3 dagen bruin bloedverlies

VJ 25
4 maanden geleden
Volgen
Hi allemaal, Ik ben morgen ongeveer 6 weken zwanger na de vorige keer een miskraam te hebben gehad met 7 weken. Sinds 3 dagen heb ik bijna elke keer dat ik naar het toilet ga bruin bloed op het toiletpapiertje. De ene keer iets meer dan de keer er na. Soms lijkt het bijna weg, maar een keer later is het er weer. Ik probeer me geen zorgen te maken maar doe dat met regelmaat wel. Kan iemand me geruststellen of zal ik morgen toch de verloskundige bellen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Kris222
4 maanden geleden
Ik geloof dat bruin bloedverlies geen kwaad kan (alleen als het helderrood/vers bloed is) en vaak voorkomt tijdens de eerste weken. Maar als je je zorgen maakt zou ik zeker de verloskundige bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust
  • Rapporteren
PB1
4 maanden geleden
Ik heb het ook al zo’n 1,5e week (nu 7 weken zwanger). Het wisselt per dag hoeveel het is. Mijn verloskundige zegt dat het niet iets is om zorgen over te maken tenzij het rood wordt en je heftige krampen krijgt. Je baarmoedermond is nu beter doorbloed, dus je kan snel een kleine bloeding krijgen door bijvoorbeeld vrijen, niezen of hoesten. Maar ik zou je verloskundige gewoon bellen morgen. Sowieso handig dat ze het weet.
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
4 maanden geleden
Ik wil je niet bang maken, maar bij mijn miskraam had ik ook alleen wat bruinverlies, meer niet. De vk heeft tegen mij gezegd dat het een 50/50 procent kans is. Bij de ene helft gaat het goed en bij de andere helft niet. Ik zou morgen bellen en verzoeken om een echo! Alleen dan weet je het zeker. Tot die tijd zul je hoe dan ook in onzekerheid zitten en dat is echt verschrikkelijk! Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat het blijft plakken😊
  • Rapporteren
Hummel92
4 maanden geleden
Reactie op PB1
Ik heb het ook al zo’n 1,5e week (nu 7 weken zwanger). Het wisselt per dag hoeveel het is. Mijn verloskundige zegt dat het niet iets is om zorgen over te maken tenzij het rood wordt en je heftige krampen krijgt. Je baarmoedermond is nu beter doorbloed, dus je kan snel een kleine bloeding krijgen door bijvoorbeeld vrijen, niezen of hoesten. Maar ik zou je verloskundige gewoon bellen morgen. Sowieso handig dat ze het weet.
Ik heb gister ook een klein beetje bloedverlies gehad en vandaag een beetje bruin. Zat ook te twijfelen mijn vk te bellen, maar toch gedaan. En ze heeft me enorm gerustgesteld. Inderdaad precies met dit verhaal.
  • Rapporteren
Mariska2021
4 maanden geleden
Wauw wat fijn dit te lezen eigenlijk haha. Ik ben 6 weken en ook al aantal dagen bruin bloedverlies en vrijdag zelf wat donker rood. Gelijk vk gebeld en ook die heeft mij gerustgesteld. Maar elke wc beurt is toch soort angst :-(
  • Rapporteren
Ksc
4 maanden geleden
Ik heb het ook, begon met lichtbruin en het is nu donker. Niet de hele dag door trouwens. Mijn miskraam begon ook zo maar zolang het nog nu nog niet rood is...
  • Rapporteren
VJ 25
4 maanden geleden
Reactie op PB1
Dat stelt wat gerust. Vandaag toch erg veel zorgen gemaakt dus inderdaad morgen ook maar bellen. Mijn miskraam duurde al met al 2,5 maand en was erg traumatisch. Ik merk dat ik nog heel weinig vertrouwen in mijn lijf voel en me op de onzekerste momenten echt mislukt als vrouw voel en dit als falen voelt..
  • Rapporteren