27 Reacties

3 jaar geleden

Hi Liva, ja wij hebben het ook verteld, meer de reden dat wij in het ICSI traject zitten en me ouders, broers en zussen het al wisten wanneer wij de punctie en terug plaatsing hadden. Veel plezier op vakantie en het vertellen. Ze zullen het vast super vinden.

3 jaar geleden

Wij gaan het zo aan mijn ouders vertellen en over 2 weken gaan we ook naar Frankrijk en gaan we het ook aan mijn zusjes vertellen.

3 jaar geleden

Spannend allemaal! Hoe gaan jullie het vertellen?

3 jaar geleden

Wat leuk en spannend!馃槉 Ik ben vandaag 4+4 en we gaan het morgen ook mijn ouders vertellen. Vorige keer miskraam gehad bij 5+4. Als het mis gaat vind ik het nml wel fijn dat ik ook mijn verdriet kan delen! (Maar daar gaan we niet van uit馃槉). Veel plezier vanmiddag! Laat je nog even weten hoe ze reageerden?

3 jaar geleden

Hi, wat spannend! Wij gaan het vanmiddag ook aan mijn moeder en broertje vertellen ben nu 5-6 weken ben zo benieuwd maar de reacties! M鈥檔 moeder is al zo lang aan het hinten dat ze wel oma zou willen worden, hoe gaan jullie het vertellen?

3 jaar geleden

Wat spannend! Ben nu 4+4 en wij gaan het volgend weekend vertellen aan onze ouders. Wilde eigenlijk langer wachten, maar was deze week bij mijn ouders aan het eten en kwam er na het eten achter dat er wijn in het gerecht zetten (echt maar heel weinig en uren gesudderd, maar toch) wil niet dat het nog een keer gebeurd. Dus dan toch maar vast vertellen en als het mis gaat wil ik ook dat hun het ook weten. Ik denk niet echt dat ze het verwachten, dus ben heel benieuwd naar de reacties.

3 jaar geleden

Oh wij zijn nu (met 5wkn zwanger) onderweg naar mijn ouders. Je bent dol gelukkig en wilt het gewoon delen. En daarbij zijn er geen regels voor dus als wij dat willen....

3 jaar geleden

Wij hebben het aan beide ouders vertelt, maar dat is meer omdat ik nog thuis woon.. over anderhalve maand krijgen we de sleutels van ons huisje. Nu 4 + 4. We hebben het verteld doormiddel van een romper te geven馃槏

3 jaar geleden

Wij vertellen het morgen aan de ouders van vriendlief en aan mijn ouders. Op basis van mijn laatste ongesteldheid ben ik dan 4w5d. We gaan deze foto in een doosje steken en dan hebben ze het wel meteen door. Voor de rest vertellen we het nog aan niemand. Op 8w3d hebben we onze eerste echo, als dan alles goed zit vertellen we het aan de rest van de familie en aan de close vrienden. Hoe weten we nog niet 馃槈 inderdaad spannend!

3 jaar geleden

Leuk allemaal! Wij hebben op 6 augustus de 1e echo. Ik ben dan ruim 9 weken. Daarna willen we het breder bekend gaan maken. 馃槉

3 jaar geleden

Zo gaan wij het zometeen aan m'n ouders vertellen 馃グ

3 jaar geleden

Zo gaan wij het zometeen aan m'n ouders vertellen 馃グ
Wat leuk馃槏馃槏

3 jaar geleden

Reactie op herlinda29

Wat leuk馃槏馃槏
Ja vonden wij ook馃グ

3 jaar geleden

Zo gaan wij het zometeen aan m'n ouders vertellen 馃グ
Echt heel leuk dit!!

3 jaar geleden

Ik woon in Spanje, dus kan het helaas niet persoonlijk vertellen. Ik laat mijn vriendin een pakketje bezorgen en dan mogen ze het uitpakken als ik met hun aan het FaceTimen ben馃槉

3 jaar geleden

Rompertje

3 jaar geleden

Ahh wat een leuk idee! Succes! Ik ben best bang voor de reactie van mijn ouders haha! Ze weten namelijk nog niet dat we aan kinderen willen beginnen馃檲 ondertussen 4+5鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Maritt

Ahh wat een leuk idee! Succes! Ik ben best bang voor de reactie van mijn ou ...
O spannend!! Wanneer wil je het gaan vertellen? En wanneer heb je je 1e echo?

3 jaar geleden

Reactie op Liva

O spannend!! Wanneer wil je het gaan vertellen? En wanneer heb je je 1e ech ...
Ik moet maandag bellen voor een afspraak, hopelijk snel馃槏 mijn vriend wilt wachten tot zeker na de echo. Heel moeilijk om mijn mond te houden 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Maritt

Ahh wat een leuk idee! Succes! Ik ben best bang voor de reactie van mijn ou ...
Haaha nou ik heb m'n leven lang gezegd 'ik moet die dingen niet' tot ik mijn huidige vriend ontmoette. Dus kun je nagaan hoe groot de schok voor mijn ouders is 馃槀