27 Reacties

3 jaar geleden

Haaha nou ik heb m'n leven lang gezegd 'ik moet die dingen niet' tot ik mij ...
Hahahah ik ben heel benieuwd naar de reactie!馃槀

3 jaar geleden

Aan de familie vertel ik het gewoon (3e kindje) voor de vrienden hebben we een familiefoto, iedereen op de fiets en dan een klein leeg fietsje erbij. Zonder tekst, zonder datum. Kijken of ze het door hebben =)

3 jaar geleden

Vanmiddag verteld en familie heel erg blij verrast en ontroerd 鉂わ笍

3 jaar geleden

Vandaag toch de ouders verteld met 4wkn+5. Wouden eigenlijk wachten tot de 1e echo bij 8 weken op 28 juli, maar niet gelukt馃構. Ze waren allen hardstikke verbaasd en verrast.

3 jaar geleden

Mijn ouders en die van vriendlief dit weekend ingelicht, superblij allemaal! Schoonmoeder had een vermoeden omdat ik de laatste keren geen alcohol wou drinken en meestal wel te vinden ben voor een martini Bellini 馃槈 mijn papa was enorm verrast, hij had in z'n hoofd dat we volgend jaar pas zouden beginnen proberen. 50x gezegd ''Oooh zo fijn nieuws''. Leuk om nu dat geheimpje al gedeeld te hebben 鉂わ笍馃懚

3 jaar geleden

Reactie op Luna1204

Vandaag toch de ouders verteld met 4wkn+5. Wouden eigenlijk wachten tot de ...
Dit is leuk zeg!!!

3 jaar geleden

4 dag voordat we op vakantie gingen (25 juni)erachter gekomen dat ik zwanger ben. Gelijk de verloskundige gebeld. 9 juli 1e afspraak.. 10 juli gaan we het de ouders, schoonouders, en oma's vertellen middels het samen bekijken van de vakantie foto's. Bij sommige foto's onopvallend een knuffel (kleine ooievaar)op foto erbij. Na afloop hebben we lange vingers met muisjes en krijgen ze een fotolijstje met gedicht. Wel blij dat we op vakantie waren, anders had ik mijn mond niet zo lang kunnen houden. :-)