O god! Ik heb zojuist een toetje gegeten dat alcohol bevat.. Toen het op was las is het pas😳
Is dit erg? De volgende keer let ik er uiteraard op.
Daarnaast zou ik ook niet weten wat ik anders had moeten doen want we aten bij mijn schoonouders en die weten nog van niks.
Ik zou me er niet teveel zorgen om maken, het is niet dat je dit elke dag doet (Neem ik aan 😉). Inderdasd volgende keer goed op letten.
Het is super lastig inderdaad als je ergens bent die het nog niet weten en je krijgt dit.
Geen zorgen meid, een beetje kan echt geen kwaad.
Ik ken zelfs iemands die dagelijks een glas rode wijn dronk de hele zwangerschap en die kinderen zijn er heel goed uitgekomen.
Ik zou het absoluut niet aanraden, ik doe het zelf ook absoluut niet, want handig is het gewoon niet, maar even om aan te duiden dat 'een foutje' niet zo een probleem is.
Mijn VK zei dat de veilige ondergrens bij alcohol onbekend is en dat je daarom beter helemaal niet moet/mag drinken. Een heel klein beetje in een toetje lijkt me dus geen enkel probleem... 🤗
Wel nee, je mag wel eens een glaasje wijn dus dit kan geen kwaad 🤪
Pas daar dus wel mee op. Af en toe een glaasje wijn word al heel lang afgeraden, dit omdat er nog niet duidelijk is bij hoeveel alcohol FAS onstaat. Zwangerhap is daar ook wel duidelijk in.
Overigens zou ik me om dat ene toetje niet direct zorgen maken, het kan gebeuren toch? En als je vol schrik dat toetje zou hebben afgewezen hadden ze direct genoeg geweten denk ik ;-)