23 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Nach089
Zijn ontlasting is op 1 dag diarree na normaal. Hij gaat eerst hoesten en d ...
Eet hij eventueel iets anders in de avond wat hij de weken ervoor niet heeft gegeten? Misschien dat hij niet tegen een bepaald voedsel kan. Heb je inmiddels jouw huisarts kunnen te pakken krijgen?

3 jaar geleden
Ow wat lijkt mij dat naar, hier heeft de kleine man met de warmte overgegeven, ik durfde hem 2 nachten tot dat ik zeker was dat er niks meer uitkwam niet alleen te laten..
Heb je inmiddels de huisarts te pakken gehad?
Misschien eet hij wat anders dan anders en kan hij daar niet tegen of misschien inderdaad kokhalzen door het vele hoesten.. Maar als hij dat 5 dagen geleden nog niet deed, lijkt me dat ook lastig te zeggen.
Zal iig langs de huisarts gaan en veel vocht geven ivm niet uitdrogen. Ook omdat je zegt dat hij slap is en weinig eetlust..
Hopelijk knapt hij snel op en weet de huisarts wat de oorzaak is.. 🍀

3 jaar geleden
Reactie op Waiting
Geef je die enterol en ORS?
Want dit is nu al 8 dagen, en dat lijkt mij wel heel lang en uitputtend voor de kleine. Ik zou als je zorgen luisteren naar jouw gevoel en ermee verder gaan, hier in België zou ik na een week toch spoed gaan voor vocht als hij blijft diarree hebben en overgeven, dan kunnen ze ook testen of het effectief buikgriep is en of hij niet uitdroogt

3 jaar geleden
Gisternacht heeft hij niet overgegeven, eindelijk. Vanochtend nog wel diarree en niet helemaal zichzelf maar heb hoop dat het de goede kant op gaat. Eet nog niet zo best maar drinkt wel goed gelukkig en goede plasluiers ook.
Duimen dat het vannacht weer zonder spugen gaat en dat hij morgen echt opgeknapt is…

3 jaar geleden
Reactie op Nach089
Inmiddels weer gespuugd… hap gebeld maar die zeggen doodleuk dat we het maa ...
Sommige dokters zijn een raadsel.. ik zou jouw gevoel volgen en ermee verder gaan, want het komt ergens vandaan en dat zouden ze moeten onderzoeken. Hoe gaat het vandaag met hem? Is slapjes? Speelt hij? Hoe zijn zijn reacties?

3 jaar geleden
Ocharme mannetje, hopelijk vinden ze snel wat het is en wordt hij snel terug beter. Is er niks veranderd sinds dat hij begonnen is met overgeven op vlak van voeding, producten, tutjes (misschien dat hij niet tegen rubber kan ofzo),.. ik vind wel dat het bij de dokters lang duurt eer ze onderzoeken uitvoeren. Ik hoop dat ze het nu wel vastpakken en degelijk onderzoeken. Veel beterschap 🍀

3 jaar geleden
Uitslag van de testen kwam niks uit. Ja virale infectie en daar moest ik het dan maar mee doen. Gelukkig knapte hij vorige week zelf op en ging het een dag of 6 goed, tot gisteren… Opeens weer spugen in de nacht en overdag diarree. Straks maar weer naar de HA en verder onderzoek vragen… Arm ventje, zo zielig om hem zo te zien en ben inmiddels wel een beetje wanhopig omdat we nu al een maand aan het tobben zijn…

3 jaar geleden
Reactie op Nach089
Uitslag van de testen kwam niks uit. Ja virale infectie en daar moest ik he ...
Wat naar voor jullie zeg. Wat zei de huisarts?
Voedselallergie e.d. al onderzocht.
Kan me helemaal voorstellen dat je er wanhopig van wordt.
Jou verhaal blijft mij ook erg bij, hopelijk kom je snel te weten wat er aan de hand is.