7 Reacties

5 jaar geleden

Yes hier ook. M鈥檔 zoon is ruim 2 en nu 6+4 van tweede

5 jaar geleden

Ik ben ook niet samen met de vader van mijn kind en ben nu bijna 8 weken zwanger

5 jaar geleden

Ik ook, nu 6+2 zwanger van mijn 1e na miskraam 2 jaar geleden. Vader en ik wonen bewust niet samen, wel goed contact. Ooit wel samenwonen sluiten wij niet uit

5 jaar geleden

Hoe gaan jullie om met vragen van anderen mbt alleenstaande moederschap? Ik merk dat ik daar wel een beetje tegenop zie om op werk te moeten gaan vertellen dat ik zwanger ben en dat vader en ik niet samenwonen. Voor mijzelf vind ik het geen probleem en ben super blij dat ik zwanger ben, maar anderen kunnen vaak zo oordelend zijn en (on)bewust gemene opmerkingen maken...

5 jaar geleden

Reactie op Sasha88

Hoe gaan jullie om met vragen van anderen mbt alleenstaande moederschap? Ik ...
Meid, het is jouw leven en jouw tijdlijn. Je zal zien dat wanneer je uitstraalt dat jij er tevreden mee bent hun oordeel jou niet raakt en zij vanzelf zullen stoppen. Leef je leven en laat je niet gek maken. Geniet van je zwangerschap!

5 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb al bijna vier jaar een knipperlichtrelatie. Nu dus zwanger (op mijn 42e!) en we wonen niet samen en hebben dus regelmatig heftige twijfels over onze relatie. We zijn beide wel heel blij met deze zwangerschap.

5 jaar geleden

Hier ook alleenstaand en bijna 43 jaar 馃槉 Ik werd door de pil heen zwanger en met de vader is geen relatie...ik moet het hem nog vertellen 馃槼 ben nu 7+3 en vandaag een echo. Dan weet ik zeker of er iets te vertellen valt maar weet dat hij in shock zal zijn en het hoogstwaarschijnlijk niet leuk zal vinden aangezien niemand van ons weet....maar ik zal het met alle liefde die ik in mij heb grootbrengen 馃檶馃徏