30 Reacties
5 jaar geleden
Ik las dat je slijmvliezen in t hele lichaam goed doorbloed en opgezet kunnen zijn tijdens zwangerschap.
Dus ook de neusslijmvliezen
5 jaar geleden
Vervelend he!
Hier ook hoor, heel erg allergisch voor o.a. dierenhaar, veren en huisstofmijt. Normaal ook wel iets maar sinds deze zwangerschap heel erg. Heb al ventolin gekregen voor de benauwdheid die dat tot gevolg heeft en gebruik fluticasan neusspray voor de loopneus
(Vorige zwangerschap geen last maar die liep van maart tot november)
5 jaar geleden
Bij mij is het gelukkig andersom 😅 voor de zwangerschap kon ik tegen veel dingen niet en nu gaat alles primaaa 🙂
5 jaar geleden
Ik ben idd ook heel erg aan t niezen! En soms ook kriebel in m’n longen. Verder totaal geen klachten, t voelt echt als allergie idd. Ik heb een huisstofmijtallergie, miss erger geworden?
5 jaar geleden
Mijn huisstofmijtallergie is normaal heel licht en nu echt zo heftig! Elke nacht traanogen en verstopte neus
5 jaar geleden
Mijn allergie voor stof/ kat en bomen is erger. Zeker ook met de droogte door verwarming binnen. ( lekker handig ook in Corona tijden🙄)
Normaal speciale neusspray en tabletten voor.
Maar mag van en huisarts en Gyn er niks voor slikken. Enkel zoutoplossingen neusspray.
Wat helpt voor mij dan, is elke dag even naar buiten letterlijk de frisse neus halen.
5 jaar geleden
Reactie op plien306
Mijn allergie voor stof/ kat en bomen is erger. Zeker ook met de droogte do ...
Niet? Ik gebruikte voor de zwangerschap Mizoline, is een vrij zware voor de hooikoorts. Deze mag nu niet meer, dus ben over gezet naar een lichtere versie: loratadine. Dit werkt redelijk.
5 jaar geleden
Reactie op Nora020
Ik had ook al jaren geen eczeem gehad maar dat is bij mij nu ook aanwezig. ...
Misschien kan ik dat nog proberen. Vanmiddag eerst weer naar de huisarts. Vragen voor een andere zalf of dergelijk. Heb sinds eind augustus al last van de eczeem en het wordt maar niet minder.
Foto is 1 arm. En dan zit het ook nog op beide handen. Wordt echt gek van de jeuk. 🙄 En niet hele handig met mijn werk in het verpleeghuis. Die desinfectie spullen branden mijn handen kapot intussen😭

5 jaar geleden
Reactie op JustMii
Misschien kan ik dat nog proberen. Vanmiddag eerst weer naar de huisarts. V ...

Heftig!
Is een zemelen badje misschien een idee tegen de jeuk? even checken of dat ook kan met opengekrabte plekken