18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf een kleintje met voedselallergie en eczeem. Dit lijkt er heel erg op. Wasverzachter is vaak een groot probleem! Hier ook voor wasmiddelen allergisch

2 jaar geleden

Ik gebruik alleen deze voor het wassen van baby kleding (ook beddengoed etc)

2 jaar geleden

Niet een nieuw soort groente of iets geprobeerd waar ze last van kan hebben?

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft t vh kwijlen. Mijnheer is een buikslaper en zo komt t dus aan zijn gezicht🙈

2 jaar geleden

Reactie op MoniekO

Ik heb zelf een kleintje met voedselallergie en eczeem. Dit lijkt er heel e ...
Welk voedsel allergie bij jullie ?

2 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Niet een nieuw soort groente of iets geprobeerd waar ze last van kan hebben ...
Nee want op t moment dat de uitslag kwam was ik al enige tijd even gestopt met hapjes. Die had ik daarna pas weer opgepakt

2 jaar geleden

Reactie op CvB.

Welk voedsel allergie bij jullie ?
Tot nu toe pompoen, koemelk en rijstebloem. Als hij zn moeder na gaat doen is het eigenlijk beter gevraagt waar niet voor😅 contact allergie zitten we tot nu toe alleen nog op wasmiddelen van jumbo huismerk.

2 jaar geleden

Wat gebruik je qua verzorgingsproducten? Ik heb nu volledig parfumvrije wasgel en olie. Hier kan ze ook echt maar max 1 keer per week in bad. Dat lijkt nu beter te gaan. Ik zelf krijg dit soort vlekken van bijv. zwitsal.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Wat gebruik je qua verzorgingsproducten? Ik heb nu volledig parfumvrije was ...
Misschien een tip om olie in het bad te doen? Door alleen water droogt de huid namelijk uit.

2 jaar geleden

Reactie op MoniekO

Misschien een tip om olie in het bad te doen? Door alleen water droogt de h ...
Ja gaat nu met parfum vrije items goed. Sowieso schijnt het beter voor een baby niet te vaak te badderen. En ik vind het ook wel fijn, hele onderneming met een tweeling. Ik kan zelf ook niet tegen bepaalde geparfumeerde items. Maar zij heeft ook geregeld last van rode vlekken vooral in gezicht maar ook op het lijfje.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Wat gebruik je qua verzorgingsproducten? Ik heb nu volledig parfumvrije was ...
Ik gebruik voor in bad zwitsal, vanaf de geboorte en dat gaat eigenlijk goed, vandaag extra op gelet en ze heeft daar geen uitslag van gekregen. De kleertjes zullen morgen droog zijn na het wassen met parfum vrij dus ben ik benieuwd wat er uit gaat komen of dat het blijft komen of weg blijft. Wat ik misschien dat is dat ik maandag 1 x belgisch water heb gebruikt voor de fles (die smaakt echt anders had zelf geproeft) en voor de rest had ik Spablauw gekocht voor haar alleen weet niet of de reactie na 2 dagen een beetje laat is

2 jaar geleden

Reactie op babygirlz

Ik gebruik alleen deze voor het wassen van baby kleding (ook beddengoed etc ...
Dankje !!

2 jaar geleden

Reactie op MoniekO

Tot nu toe pompoen, koemelk en rijstebloem. Als hij zn moeder na gaat doen ...
Oh jeetje haha ik zal het met de groentes ook even in de gaten houden want hoorde dat meer alleen ze had niet rondom haar hapjes vlekjes

2 jaar geleden

Reactie op MoniekO

Misschien een tip om olie in het bad te doen? Door alleen water droogt de h ...
Dit is wel een goeie inderdaad, ik heb zelf ook een droge huid dus kan ze goed van mij hebben! Thanks!

2 jaar geleden

Reactie op CvB.

Oh jeetje haha ik zal het met de groentes ook even in de gaten houden want ...
Mijn kleine man kreeg pas bij dag 3 of 4 symptomen zoals buikpijn, onder de rode vlekken, droge huid. Ik zou gewoon even goed aankomende dagen kijken wat je geeft, doet, waar je kleine in ligt of je kleine hierop reageert en hoe. Soms zijn het hele kleine dingen waar ze al op reageren

2 jaar geleden

Reactie op CvB.

Ik gebruik voor in bad zwitsal, vanaf de geboorte en dat gaat eigenlijk goe ...
Ja, je zou kunnen overwegen dan toch wat neutralere verzorgingsproducten te gebruiken om de huid wat rust te geven en te herstellen. Vooral als de arts wasmiddel verdenkt.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Ja, je zou kunnen overwegen dan toch wat neutralere verzorgingsproducten te ...
Ga ik zeker proberen dankjewel!

2 jaar geleden

Dank jullie wel alle!