35 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee wat een gedoe om bij Ikea online te moeten bestellen😅🤞🏼

5 jaar geleden

Ik heb geen alternatief, want die kon ik niet vinden, maar ben wel al 3 weken aan het wachten op m’n skubb bakjes bestelling.. dus bij ikea bestellen zou ik niet direct aanraden.

5 jaar geleden

Ik had de bakjes via Ikea met een paar dagen in huis. Wellicht scheelt het per filiaal hoelang het duurt😅

5 jaar geleden

Ik heb een paar van die kleine vouwkratjes gehaald bij de Kruidvat en besteld bij Sostrene&grene

5 jaar geleden

Ja Ikea heeft nu echt bizar lange levertijd. En had deze ook nodig. Nu maar bij Bol.com besteld. Wel stuk duurder maar mooier en de volgende dag in huis. Wel zo fijn als je nesteldrang hebt 😜 Bekijk LifeGoods Kast Organizers - Set: 8 Stuks - Grijs/Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/lifegoods-kast-organizers-set-8-stuks-grijs-zwart/9200000117634707?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden

Reactie op Saskia__

Ik heb geen alternatief, want die kon ik niet vinden, maar ben wel al 3 wek ...
Hier al 5 weken aan het wachten 🙋🏽‍♀️ heb al 3 mails gehad dat het pakket word ingepakt, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen 🤔

5 jaar geleden

Ik heb ze van AliExpress.

5 jaar geleden

Nou denk pas eind feb dat de winkels open gaan 😬 Tenmiste als mee zir

5 jaar geleden

Ja Ikea heeft nu echt bizar lange levertijd. En had deze ook nodig. Nu maar ...
Ali heeft die ook.

5 jaar geleden

Wij gaan hierdoor juist over naar een ander systeem. Kwam deze link tegen en gaan we nu op maat makem voor in de lades van onze hemnes kast. Kost weinig, en heb het voordeel dat vriend timmerman is. Dus het is ook nog eens zo klaar. 🤗 https://www.bosch-diy.com/nl/nl/all-about-diy/ladeverdeler-zelf-maken

5 jaar geleden

Ikea is drama momenteel ben ook nog op eea aan t wachten. Zonder communicatie. Maar ik heb nog een tip. Ik heb nog een “oud “ skub bakje. En wilde die ook graag. Wat blijkt. Past NIET in m’n commode lades. Net te hoog. Dus meet t ook vooral even op voordat je iets van bakjes of een systeem gaat bestellen.

5 jaar geleden

Reactie op groetjes

Hier al 5 weken aan het wachten 🙋🏽‍♀️ heb al 3 mails gehad dat het pakket ...
Hier hetzelfde probleem 🙄 echt onhandig..

5 jaar geleden

Ik kon het niet eens bestellen! Kreeg deze melding 😒

5 jaar geleden

Jaaa ik zou niet bestellen bij Ikea momenteel. Ik wacht ook al weken op een bestelling! Volgens mij kunnen ze de online drukte niet aan 🤣

5 jaar geleden

Ik lees mee!!! Wacht al WEKEN op mijn bestelling. Belachelijk

5 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Jaaa ik zou niet bestellen bij Ikea momenteel. Ik wacht ook al weken op een ...
Ja stond gister ook in de media. Dat ze t niet aankunnen. En klantenservice onbereikbaar is. Hier ook al tijden aan t wachten. Waar-de-loos. Vooral geen communicatie is waardeloos. Want weet dus niks

5 jaar geleden

Ik heb ze wel besteld:) waren met een week binnen en kostte maar 3 euro aan verzendkosten! 'S avonds gaf de site aan dat het niet kon, maar 's ochtends kon ik gewoon bestellen:)

5 jaar geleden

Ik had ze ook besteld maar uiteindelijk geannuleerd, er staat dat het pas 24 februari geleverd wordt en dan ben ik al 39 weken, kan dan al bevallen zijn of ieder moment bevallen. Wil ze juist nu hebben dus wacht even de persconferentie van dinsdag af🤔

5 jaar geleden

Latjes in commode maken! En zo opdelen