16 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op bmest
Ik volg heb helaas het zelfde probleem..
Ik had overleg gehad met het cb en zij gaven aan dat volle producten ook mogen.. maarja als iemand een goed alternatief heeft hoor ik t ook graag haha
4 jaar geleden
Wij geven sochtends afwisselend:
-soya kwark met fruit en soms een druppeltje roosvicee erdoor.
-havermout met banaan
-griekse yoghurt met fruit
-krentenbol
En als ik veel tijd heb bananenpannenkoekjes met banaan/ei/havermout.
Voor de nacht een papfles.
4 jaar geleden
Een boterham met een beker opvolgmelk (gewone, rietjes of tuitbeker, wat maar geaccepteerd wordt.) ?
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Ik volg, wij krijgen dit probleem ook. En melk in een beker dronk hij laats ...
Melk drinkt die hier niet 馃ぃ馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op xSannii1993
Melk drinkt die hier niet 馃ぃ馃ぃ
Water wel? Drinkt hij hier ook echt niet goed, wij hebben echt die pap nodig 馃槀
Laatst havermout gemaakt, maar daar haalde hij echt zijn neus voor op. Al ga ik een nieuwe poging doen als deze tand door is, misschien was het even te grof.
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Water wel? Drinkt hij hier ook echt niet goed, wij hebben echt die pap nodi ...
Als die 50 cc op een dag drinkt is t veel 馃槄馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Ik volg, wij krijgen dit probleem ook. En melk in een beker dronk hij laats ...
Wat bij ons tijdelijk heeft geholpen is een scheutje gele vla door de pap heen 馃ぃ. Nu trapt die er niet meer in, maar geven we afwisselend yoghurt met gele vla en diksap (vlaflip) of Griekse yoghurt aardbeien smaaken (zonder stukjes). Je moet wat 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
4 jaar geleden
Het is niet heel gezond maar wat hier wel goed werkt is een ligakoek verkruimelen in de pap. Ik geef het ook niet in een fles maar echt als papje uit een bord. Sochtends krijgt ze een klein flesje melk (meestal drinkt ze maar 60cc ofzo) en een boterham erbij. Als ik genoeg tijd heb maak ik in de ochtend wentelteefjes of haver pannenkoekjes oid.
4 jaar geleden
Onze dochter drinkt nu sinds 1 maand alpro soya melk 4 vruchten. Dit vind ze lekker. Bij ons was het eerder omdat wij van de pap af wilden.
Als ontbijt geven wij een boterham. Voor t slapen krijgt ze nog 160ml van de alpro soya melk.
Tussendoor wordt het afgewisseld met melk en water