16 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg heb helaas het zelfde probleem..

4 jaar geleden

Reactie op bmest

Ik volg heb helaas het zelfde probleem..
Ik had overleg gehad met het cb en zij gaven aan dat volle producten ook mogen.. maarja als iemand een goed alternatief heeft hoor ik t ook graag haha

4 jaar geleden

Reactie op xSannii1993

Ik had overleg gehad met het cb en zij gaven aan dat volle producten ook mo ...
Precies ja alles is welkom 馃槄

4 jaar geleden

Yoghurt of kwark? En dan met wat water?

4 jaar geleden

Wij geven sochtends afwisselend: -soya kwark met fruit en soms een druppeltje roosvicee erdoor. -havermout met banaan -griekse yoghurt met fruit -krentenbol En als ik veel tijd heb bananenpannenkoekjes met banaan/ei/havermout. Voor de nacht een papfles.

4 jaar geleden

Geen pap. Ontbijt fles 180+6 en 1 Volkoren boterham met margarine. Voor het slapen gaan fles 180+6.

4 jaar geleden

Ik doe er een halve banaan doorheen anders eet hij het niet. Misschien een idee?!

4 jaar geleden

Een boterham met een beker opvolgmelk (gewone, rietjes of tuitbeker, wat maar geaccepteerd wordt.) ?

4 jaar geleden

Ik volg, wij krijgen dit probleem ook. En melk in een beker dronk hij laatst hooguit 20 ml. Zo komen we ook nooit aan die 300 ml per dag. 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Ik volg, wij krijgen dit probleem ook. En melk in een beker dronk hij laats ...
Melk drinkt die hier niet 馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op xSannii1993

Melk drinkt die hier niet 馃ぃ馃ぃ
Water wel? Drinkt hij hier ook echt niet goed, wij hebben echt die pap nodig 馃槀 Laatst havermout gemaakt, maar daar haalde hij echt zijn neus voor op. Al ga ik een nieuwe poging doen als deze tand door is, misschien was het even te grof.

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Water wel? Drinkt hij hier ook echt niet goed, wij hebben echt die pap nodi ...
Als die 50 cc op een dag drinkt is t veel 馃槄馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Ik volg, wij krijgen dit probleem ook. En melk in een beker dronk hij laats ...
Wat bij ons tijdelijk heeft geholpen is een scheutje gele vla door de pap heen 馃ぃ. Nu trapt die er niet meer in, maar geven we afwisselend yoghurt met gele vla en diksap (vlaflip) of Griekse yoghurt aardbeien smaaken (zonder stukjes). Je moet wat 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Het is niet heel gezond maar wat hier wel goed werkt is een ligakoek verkruimelen in de pap. Ik geef het ook niet in een fles maar echt als papje uit een bord. Sochtends krijgt ze een klein flesje melk (meestal drinkt ze maar 60cc ofzo) en een boterham erbij. Als ik genoeg tijd heb maak ik in de ochtend wentelteefjes of haver pannenkoekjes oid.

4 jaar geleden

Mijn dochter wou ook geen poedermelk meer. De huisarts had me aangeraden om groeimelk te proberen ( ze was 8maand) en tot nu toe lukt het nog. Ze drinkt wel nestle met koekjessmaak馃檲

4 jaar geleden

Onze dochter drinkt nu sinds 1 maand alpro soya melk 4 vruchten. Dit vind ze lekker. Bij ons was het eerder omdat wij van de pap af wilden. Als ontbijt geven wij een boterham. Voor t slapen krijgt ze nog 160ml van de alpro soya melk. Tussendoor wordt het afgewisseld met melk en water