14 Reacties

4 jaar geleden

Je kunt ook een verzendlijst aanmaken in whatsapp, dan verstuur je het 1 x maar wel naar meedere mensen tegelijk zonder dst ze allemaal in een groep zitten met elkaar

4 jaar geleden

Ik heb via WhatsApp groepen aangemaakt zodat je zelf kunt bepalen wat je met wie deelt

4 jaar geleden

Hmmm ja lastig... ik ken wel de app Polarsteps, die is bedoeld voor als j op reis gaat maar hé een baby krijgen is natuurlijk ook een ‘journey’ 😉. Daar kun je berichtjes en foto’s plaatsen in een afgeschermde omgeving voor mensen die het linkje naar jouw account gekregen hebben. Mijn broer gebruikt dat voor zijn reizen om precies dezelfde reden die jij omschrijft: niet alles tig keer doorsturen, geen groepsgesprekken en iedereen kan zoveel en weinig op de app kijken als ie wil. Dus tja... ik denk dat het alle functies heeft die je wil, het is alleen eigenlijk voor reizen bedoeld.

4 jaar geleden

Ik zie wel eens dat mensen een (uiteraard privé) Instagram account aanmaken. Maarja dan moeten de mensen die het willen zien ook Instagram hebben natuurlijk.

4 jaar geleden

Wij gebruiken google foto's. Mijn man heeft een map gemaakt en onze ouders eraan toegevoegd. Super hsndig

4 jaar geleden

Reactie op rainbowontheway

Hmmm ja lastig... ik ken wel de app Polarsteps, die is bedoeld voor als j o ...
Dit is op zich wel grappig. Je kan hier ook relatief makkelijk foto albums van maken via polarsteps! Wat ik eerder bij een verbouwing heb gedaan is een album gemaakt op mijn iPhone. Vervolgens anderen via iCloud toegang gegeven tot dit album. Anderen moeten dan wel een iPhone of iPad hebben.

4 jaar geleden

Je kunt via whatss app wel fotos sturen naar meerdere mensen zonder hier een groep voor te moeten aanmaken. Zo doen wij het 😉

4 jaar geleden

Je kan in whatsapp een groep aanmaken zonder dat mensen kunnen reageren in de groep. Je moet dan de instellingen aanpassen. Alleen jij als beheerder kan dan een bericht plaatsen. Iemand die in die groep zit kan hem zelf ook weer op stil zetten mocht die de notificaties hier van vervelend vinden. Ook kan je kiezen voor verzendlijst. Dan stuur je bijvoorbeeld 5 dezelfde foto’s naar 10 mensen. Zij weten niet dat ze een onderdeel zijn van de verzendlijst. En krijgen deze appjes (foto’s) individueel binnen. Nadeel daarvan is, men reageert daar vaak wel op. Als jij foto’s van iemand krijgt op de app stuur je vaak ook een reactie terug. Je krijgt dus dan veel prive apps op je telefoon binnen. Je kan ook kiezen voor een verborgen Instagram account . Maar dan dient iedereen wel Instagram te hebben. Wat vaak toch al weer niet zo is.

4 jaar geleden

Wij gebruiken google foto's. Mijn man heeft een map gemaakt en onze ouders ...
Dit hebben wij ook!

4 jaar geleden

Je kunt ook via instagram een account aanmaken en dat je familie dan zelf kan kiezen of ze het willen volgen of niet.

4 jaar geleden

Gat in de markt als ik het zo lees, er moet toch al iets op bedacht zijn qua app? 🤔

4 jaar geleden

Voor trouwerijen heb je ook wel zo'n app. Daar kunnen dan alle gasten hun foto's oploaden. Ben alleen de naam kwijt... Maar als je googled met wedding picture app kom je er vast! Ideaal

4 jaar geleden

Als je een IPhone hebt kan je in je fotogallerij ook een gedeeld album aanmaken en hier mensen voor uitnodigen. Als je op het + symbool drukt voor nieuw album zie je vanzelf de optie gedeeld album.

4 jaar geleden

Na flink wat zoeken kwam ik deze app tegen! Denk dat ik deze maar eens ga proberen als ze er is! Dank voor het meedenken 😍 https://family-album.com/