12 Reacties

5 jaar geleden

Mica

5 jaar geleden

Pebble pro

5 jaar geleden

Ik heb de assix fix 90 graden.

5 jaar geleden

Reactie op Nicolehsk1988

Zonder i size.

5 jaar geleden

Reactie op Nicolehsk1988

Is dat ook vanaf de geboorte? Die ken ik niet

5 jaar geleden

Wij gaan voor de Pebble Pro. Wij willen hem echt op de kinderwagen kunnen zetten en dan vallen die andere stoelen uit de 0/1 groep af.

5 jaar geleden

Wij hebben de axiss fix, maar zullen de maxicosi gebruiken in het begin. Toch handiger om die snel op een wagen te klikken als je kind slaapt etc. Denk dat we met 9 maanden overstappen op de axiss fix

5 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter (1,5) nu een Mica en die bevalt prima. Maar als ze zo klein zijn is het wel makkelijk dat je ze gewoon met zitje en al uit de auto kan halen.

5 jaar geleden

Wij hebben de Jane van reiswieg.nl (zie eerder topic), kan volledig plat liggen zoals een wieg dus veel beter voor die kleine baby's. Is heel veilig met gordeltjes en isofix. Maxicosi heeft ook zo een model, maar veel duurder. Wanneer ze wat groter worden (ongeveer 7 maand) kan je het wat kantelen zodat ze wat meer zitten, zoals in maxicosi. Voor mijn eerste kon ik het gebruiken tot ongeveer 9-10 maand. Toen heb ik maxicosi axiss (of hoe schrijf je dat) gekocht, echt fijn dat die kan draaien, en is ook 1/2/3. Mijn dochter is nu 2 en past er nog steeds goed in.

5 jaar geleden

Voor in het begin hebben wij een Cybex cloud z i-size met base en voor als ze 8/9 maanden is willen we overstappen op Cybex Sirona Z.

5 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk fijn om de autostoel ook op het onderstel van de wagen te kunnen zetten. Als je dan kort weg moet, bijv consultatiebureau dan hoef je niet de hele reiswieg mee te nemen. Dus wij hebben gekozen voor een losse autostoel en adapters voor op de wagen.

5 jaar geleden

Wij hebben de axissfix die vanaf 4 maanden mag. Dus we gebruiken eerst de maxi cosi. Maar de axissfix is echt zo’n onwijs fijne stoel. Onwijs veel plezier van gehad met de eerste